Призи за активність №28

in Ukraine on Steem24 days ago

Найактивніші.png

Продовжуємо нагороджувати найактивніших у нашій українській спільноті. Як ви знаєте, завдяки активним авторам, ми щодня маємо що читати та з ким спілкуватися. Активність - запорука розвитку спільноти, як і якість. І якщо якість є дуже суб’єктивною оцінкою, то активність можна виміряти за допомогою інструменту Make Noise.

І хоча винагорода є доволі символічною, вона є визнанням зусиль найактивніших наших авторів.

Отже, так виглядає рейтинг активності цього тижня:

image.png

Переможці і нагороди:

Всі призи переказано переможцям:

image.png

Як підраховується рейтинг?

Система підрахунку доволі проста. Ви отримуєте

  • 2 бали за кожен опублікований допис;
  • по 1 балу за кожен коментар з кількістю символів більше 120-ти.

Дані підсумовуються за період з понеділка по неділю кожного тижня.

Спілкуйтеся, друзі, та підтримуйте одне одного.

Sort:  

Вітаю @cranium 🥳

 24 days ago 

Дякую, за відзнаку, дуже приємно, бути лебідкою (2) в рейтингу найактивніших)))
Вітаю переможців)))🥳🎇🎆🥳
Так тримати )))👍🏻

Ну і персональні привітання 🏆 переможцю тижня @cranium 💪

 24 days ago 

Всього 5 очок відриву. так близько вже давно не було...
Мої вітання, цікаве порівняння з лебідкою.

В мене не дуже приємна, можливо образлива асоціація з 2-ю, майже лебідка тільки вульгарно

Якщо серйозно, думав що програю, на цьому тижні активність на 30 пунктів менша

 23 days ago 

В мене не дуже приємна, можливо образлива асоціацій з 2-ю, майже лебідка тільки вульгарно.

Майже вульгарна? А я чула що вона приносить задоволення 🤔

Якщо серйозно, думав що програю, на цьому тижні активність на 30 пунктів менша.

Я ти міг таке допустити ?
Це треба тримати під контролем і свою першість без бою не віддавати.

 23 days ago 

Я ти міг таке допустити ?
Це треба тримати під контролем і свою першість без бою не віддавати.

Міг, це не та першість заради можна неспати ночами.

Коли ставки ростуть тоді мене не зупинити 😅

 23 days ago 

Міг, це не та першість заради можна неспати ночами.

А заради чого, ти готовий заплатити таку велику ціну?

Міг, це не та першість заради можна неспати ночами.

Поки, в теперішньому часі, в тебе не має конкурентів, можеш спати...

Але все ж, втратити, якщо я все вірно розумію, стабільну першість це трохи деградація?
Тому, мені здається треба дбати про це, моніторити, з безсонними ночами, ти все ж перегнув.

 20 days ago 

А заради чого, ти готовий заплатити таку велику ціну?

Насправді є куча речей, заради чого я готовий платити цю ціну, та не завжди

З найчастіших речей це подорожі в неймовірні світи що розкриваються в книгах та фільмах (частіше фільмах)

 20 days ago 

Але все ж, втратити, якщо я все вірно розумію, стабільну першість це трохи деградація?

Тут з якої сторони поглянути... Можливо і регрес, та це марафон а не спринт. А в марафоні я ще той спортсмен 😅🤣🤣🤣

 20 days ago 

та це марафон а не спринт. А в марафоні я ще той спортсмен 😅🤣🤣🤣

👍 поставив вискочку @diodao на місце. Тут аплодую 👏 стоячи. Просто вогонь🔥 які слова знайшов. )))
Справді браво. 👏

 18 days ago 

Аж не зручно. З чого почати...

  1. не рахую @diodao вискочкою

А слова про марафон то так само собою народилось тому я тут також ні при чому

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65017.48
ETH 3454.80
USDT 1.00
SBD 2.50