Підставка для телефону з паперу

in Ukraine on Steemlast year

Сьогодні трохи незвичний для мене допис, але може комусь знадобиться, тому публікую це тут.



Прийшовши вранці на роботу, я несподівано отримав інформацію, що через годину відбудуться переговори з іншою компанією у форматі онлайн. Нічого дивного, це частина моєї роботи. Але цього разу все пішло не за планом.

В цілях безпеки, наша компанія при підключенні до інтернету використовує проксі-сервер. За словами наших адміністраторів це класне рішення і запобігло вже не одній хакерській атаці на підприємство. Можливо вони праві, але для кінцевого користувача, наприклад, для мене це має ряд недоліків. Наше інтернет-з’днання часто є нестабільним з перепадами швидкості, а звичайні сторінки у браузері інколи можуть не завантажуватися з першого разу.

Зазвичай для відеозв’язку використання проксі-сервера не викликало жодних негативних ефектів, але сьогодні ми ніяк не могли встановити стабільний зв’язок. Довелося шукати швидкі рішення і найпростішим було здійснити відеодзвінок за допомогою мого мобільного телефону, використовуючи мобільний інтернет.

Все було гаразд, але коли ми перервалися на невеличку перерву, я зрозумів, що далі мені потрібно буде демонструвати деякі матеріали, мої руки будуть зайняті і я не зможу тримати телефон. На жаль, поверхня офісних меблів була настільки гладкою, що де б я не поставив телефон, він всюди з’їжджав і вперто ставав у горизонтальне положення. Це смішно, але виникла гостра необхідність у підставці до телефону.

Як на зло, ні у кого із співробітників не виявилося під рукою підставки. Довелося нашвидкоруч робити підставку з паперу. Ось відеоінструкція:

А ось як я її реалізовував:






image.png

Результат вийшов не надто вдалим. Крім того я використовував тонкий папір і мені довелося укріпити підставку за допомогою степлера. Але свою функцію виріб виконав, переговори пройшли вдало. Після чого паперова підставка гордо попрямувала до смітника. А мені тепер слід не забути придбати справжню підставку. Досі я навіть не думав про це бо ніколи не було потреби, але виявилося, що навіть такі прості речі можуть бути необхідними.

Якщо комусь потрібна паперова підставка для телефону - користуйтесь цією інструкцією на здоров’я :)

Sort:  
 last year 

в мене ще й нема бездротових навушників, а мої підключаються знизу. тож коли в пн сказали вийти в прямий ефір в інстаграмі, я почала шуршати мозком, як прилаштувати телефон.
в результаті поставила його на великий моток скотчу (провід від навушників пішов у порожнину), і просто сперла на монітор компа)

 last year 

Винахідливо 🙂

 last year 

Мені іноді дуже треба, бо бувають уроки проходять через мобілку, є мобільний інтернет,але нема стаціонарного, то як раз до речі така підставка.

Great Creativity...!

I hope to create one by next week..., maybe not a phone stand..but another paper work.

 last year (edited)

By the way, paper crafts are a great way to spend time. I often make something out of paper with my daughter.

 last year 

Українці завжди знайдуть вихід із кожної напруженої ситуації, бо в них - голова на плечах!)))

 last year 

Дуже геніально! Головне, що не розгубився!😀

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54917.96
ETH 2851.40
USDT 1.00
SBD 2.21