Перший робочий день

in Ukraine on Steem2 days ago

Ось і розгорнув я першу сторінку у новому етапі свого життя. Все незвично, незнайомо. Я тут поки не знаю ні людей, ні будівель, ні обладнання. Ходжу як те теля, яке вперше випустили на пасовисько, лише не скачу так активно як би воно скакало 😁.

Згідно моєї нової посадової інструкції у мене 31 основний обов’язок і ще невідомо скільки другорядних. Це навіть більше ніж я набрав на себе у Steemit 😄, тим більше, що команда Steemit цього місяця подбала про те, щоб я міг адаптуватися на новому місці роботи і зменшила кількість моїх обов’язків. Цього місяця мені хоча б не потрібно бути куратором 🙂.

Поки що нічого конкретного про нову роботу сказати не можу. Я думав, що перший день буде більше організаційний, однак несподівано для мене я отримав доволі багато завдань. Поки справлявся з ними, час пролетів швидко.

На електростанції працює більше 500 чоловік, тож це доволі велике підприємство. В цьому є переваги, адже тут добре налагоджена система. Якщо порівнювати з іншими варіантами працевлаштування, то тут строго 8-годинний робочий день з усіма належними відпустками і лікарняними. Побутові умови теж забезпечені на належному рівні. Для порівняння, мій брат пішов працювати у приватну компанію в оборонну галузь. Там у нього 10- годинний робочий день з обов’язковим виходом на роботу у суботу, без відпусток і лікарняних. Побутові умови відсутні взагалі, лише нещодавно привезли для робітників якийсь вагончик. Проте його зарплатня вдвічі вища ніж у мене 🤔.

Тут потрібно обирати. Якщо ви можете присвятити життя лише роботі, то можна іти на більшу зарплатню, але рабський графік роботи. Якщо ви хочете ще присвячувати себе сім’ї і домашнім обов’язкам, доводиться чимось жертвувати.

Підсумовуючи свій перший робочий день, можу сказати, що все цілком задовільно. А як буде далі - покаже лише час.

Sort:  

Първо, честито и успех занапред! На едно от последните ми работни места също бяхме 500 човека, даже и малко повече. Екипите ни бяха много добре смазани и в общи линии, всичко вървеше гладко. Вярвам, че и при теб ще бъде така. Разбира се, когато ти мине стресът от началото в новата работа и опознаването на колегите! Стискам палци хората да са добри и разбрани! С времето се убедих, че една работа колкото и хубава да е, може да бъде абсолютен кошмар, ако в кръга, с когото работиш има гадняри, лицемери и подмазващи! И обратното, може да е лоша работа, но с колегите да си създавате непринудена обстановка и много смях. Заплатата не е всичко, да важна е много, но не по-малко важно е да имаш време за себе си за любимите ти хора и за нещата които обичаш! Бързо се движи времето, и докато се усетим... Стискам палци колегите и шефовете да са свестни хора и работата да ти харесва!!

 12 hours ago 

Ви праві щодо колективу. Я теж хвилювався з ким мені доведеться працювати. Судячи з першого дня, ймовірно новий начальник не останній козел і це добре 😄. Але поки що рано судити, потрібно попрацювати хоча б кілька тижнів чи місяців.

Първо, честито и успех занапред!

Дякую, я дуже сподіваюся, що все буде добре!

Така да бъде!)))

 2 days ago 

Ура, ура, ура... Судячи з того, що описали, Ви добряче заскучали за роботою. Точнніше, за виходом в колектив. Думаю, перші 3 місяці (час на адаптацію) будуть самі напружені і цікаві.
Радий за Вас😊

 20 hours ago 

Так, цікаво що з цього всього вийде 🙂. Але потрібен час щоб оцінити результат.

 2 days ago 

Буду тримати кулачки, за те, щоб Вам Усе способалось і робота приносила задоволення ( таке буває 😅) в усіх планах ( а чому б ні ?😃) !!

 20 hours ago 

Дякую, трохи акліматизуюся і тоді можна буде судити.

 2 days ago 

Вітаю з першим робочим днем.

 20 hours ago 

Дякую 😀

 2 days ago 

Вітаю з першим робочим днем

 20 hours ago 

Дякую 😊

 2 days ago 

Щиро вітаю, Олеже, з першим робочим днем! Сподіваюсь, що робота буде тобі в радість, а успіхи на новому місці будуть аж "зашкалювати"!)))

 20 hours ago 

Дякую 🙂

TEAM 7

Congratulations, your post has been successfully curated by Team 7 via @𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲

We encourage you to publish creative, educational and innovative content so that you have a chance to get valuable upvotes. Be the best to be nominated at the 7 best posts at the end of the week.


1.gif

 7 hours ago 

Швидко ви, я думала, буде творча відпустка між роботами, хоча б на тиждень-два :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61814.34
ETH 2979.06
USDT 1.00
SBD 2.48