Перший похід за грибами у 2023 році

in Ukraine on Steemlast year

Минуло більше ніж половина літа і частенько в цей час сезон грибів вже в розпалі. Але не цього року. Цьогоріч відгуки грибників свідчать про те, що поки гриби масово не ростуть. Та це нічого, адже щось у лісі знайти все одно можна. Крім того, сама прогулянка лісом варта будь-яких зусиль. Одним словом мені вже дуже нетерпілося самому перевірити що робиться в лісі.

Оскільки великого улову не передбачалося, то я не планував якусь серйозну поїздку. Для розвідки я пішов у найближчий ліс на двогодинну прогулянку. Початок прогулянки був дуже багатообіцяючий - найпершим я знайшов ось такого білого гриба.

image.png

Така знахідка додала мені натхнення і мій мозок почав фантазувати, що зараз я назбираю цілу купу грибів. Але через півгодини реальність мене спустила на землю. Як і очікувалося, сезон грибів ще затримується. Зате умовно їстівних гибів, які ми не збираємо і вам не раджу, є дуже багато:

image.png

Ці гриби називаються валуй і для них з якогось дива умови росту дуже добрі. Цікаво чому добрим грибам щось не подобається?

image.png

Але з пустими руками я все одно не мав наміру повертатися. Прогулянка продовжувалася і час від часу мені траплялися якісь корисні знахідки, як наприклад ось цей підберезник, якого у нас чомусь називають "каліка":

image.png

А от чого мені вдалося назбирати вдосталь, так це зелених сироїжок. В нас вони відомі під дещо нелогічною назвою - зелена голубінка.

image.png

Ці гриби мають високі смакові якості, однак з них лише можна приготувати підливу. Ці гриби не придатні для сушіння, оскільки вони крихкі і при сушінні подрібнюються на порошок. Я ж люблю назбирати білих грибів (боровиків), насушити їх і взимку мати запашні сушені гриби для різних страв, особливо для традиційної мачанки до вареників на Святий вечір.

Проте я впевнений, що цього року ще не раз матиму нагоду сходити на справжнє грибне полювання. А коли гриби будуть рости масово, то поїду в гори. Там вони особливо великі і чисті.

image.png

До речі, на превеликий жаль літні гриби зазвичай червиві. Ось і сьогодні мені довелося викинути значну частину своїх знахідок. Зате гарно погуляв :)

Sort:  

Your post is nominated for the WOX Booming Support Programme, @booming account upvote.
 
Only the posts that are original, not cross-posted and posted from the Xpilar community page are nominated. If your post gets an approval, then you get an upvote within a few days.
 
Good luck! @stef1
 
wox.PNG

 last year 

Thank you for your support :-)

 last year 

Все правильно!
Головне, що погуляли, отримали насолоду!
Як ви добре знаєтеся на грибах! 🍄 🍄 🍄)) Я тільки знаю опеньки (збирала давно) і мухомори бачила на картинці! У вас завжди пости ітересні та пізнавальні! Дякую і привіт, Олег!

 last year 

Любов до збирання грибів мені прищепив ще в дитинстві батько. Ми з ним часто ходили в ліс. Він і зараз ходить по кілька разів на тиждень, але в мене немає стільки часу для цього :)

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @deepak94

 last year 

Thank you for your support @deepak94

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66239.71
ETH 3448.83
USDT 1.00
SBD 2.61