Нічне життя на заводі

in Ukraine on Steem11 months ago

Цього місяця в мене кардинально змінився графік роботи. Я працюю в компанії, до складу якої входить кілька хімічних заводів. Ці заводи займають досить велику територію. З початку війни жоден них не працює, зарплатня людей сильно знизилася, тому люди постійно звільняються. Особливо це стосується простих робітників. Склалися такі умови, що мені довелося цього місяця перейти на змінний графік роботи.

Коли я працював у нічну зміну, я зміг на власні очі побачити нічне життя заводу. І воно зовсім не таке як ви очікуєте.

Ввечері на одному з підприємств ми зустріли лиса.

image.png

Виявилося, що він зовсім не боїться людей. Мій співробітник почав кликати лиса, а той, замість того щоб утекти, почав підходити ближче. Хоча лис не боїться людей, люди його бояться. Коли між моїм співробітником і лисом залишилося три метри відстані, співробітник запанікував і почав всіляко проганяти звіра.

Цікаво що лис гуляв тут не дарма. Він забіг в одне із побутових приміщень і поцупив у робітника сало та сир, залишивши того без вечері.

Я трохи поспілкувався з персоналом і ті розповіли мені, що лисів тут є як мінімум три і всі вони майже не бояться людей. Вони часто приходять ввечері. Наприклад на одному із складів лис спокійно собі спав, лише інколи просинаючись і дивлячись на людей, хоча люди в цей час працювали і там навіть їздив екскаватор.

image.png

Бігають поміж виробничі приміщення і зайці, але сфотографувати цих швидких тварин дуже важко. Така велика кількість тварин на промисловому підприємстві спочатку дивує. Але насправді нічого дивного немає. Заводи займають велику територію, а між ними все густо заросло травами і хащами.

Ще один нічний житель, якого мені пощастило зустріти, це їжак.

image.png

Він теж зовсім від мене не втікав. Можливо його засліпив мій ліхтарик, а може він намагався сидіти тихо щоб його не помітили. Їжаки в нас не рідкість і я добре знаю, що коли вони відчувають небезпеку, то скручуються у клубочок. Однак цей жак був спокійний, навіть незважаючи на те,. що я пхав йому телефон просто в обличчя щоб зробити кращу фотографію. До речі, це мені зробити не вдалося через слабке освітлення.

Ну і звичайно бродячі собаки.

image.png

Їх тут багато і живеться їм тут краще ніж у собачому притулку. Працівники їх щодня підгодовують і навіть гладять, натомість у них тут повна свобода і вони можуть гуляти куди душа забажає.

Ось таке воно, нічне життя на промисловому підприємстві. Неначе телевізійна порограма "У світі тварин".

Sort:  
 11 months ago 

Так відбувається на всіх підприємствах. Наприклад, як я робила в будівельній компанії, у нас було так, що приходилось робити паспорта на собак, щоб їх не відстрілювали і тримали цілу стаю у дворі правління. Директор не заперечував, аби тільки не гавкали і не кидалися на людей. Собаки були ручні, цуценят роздавали,а деякі залишалися. Кормили своїми тормозками. А в моєму управлінні жила кішка. Держали щоб ловила мишей)). Кошенят теж роздавали. Іноді приходилось вигодовувати кошенят з шприцу, тому що мати відмовилася кормити.

 11 months ago 

Раніше бродячих тварини у нас відловлювали і відвозили у притулок. Але це стосувалося собак і котів, не лисів, зайців чи їжаків. Зараз цим займатися взагалі нікому. Люди жаліють бідних тварин і підгодовують, їх стає все більше. Але я теж підгодовую, бо люблю тварин.

Ви праві, мабуть таке на багатьох підприємствах, особливо великих.

 11 months ago 

Клас, тварини теж жити хочуть. І дарма вище керівництво на підприємствах іноді наказує робітників за те що люди годують тварину. Я цього ніколи не розуміла...

 11 months ago 

В нас теж забороняли годувати, щоб їх не ставало більше. Але це не допомагає, тому потім про цю заборону всі забули.

До війни працював на заводі із виробництва будівельних матеріалів, графік був змінний - в нього входили денні та нічні зміни.

Часом вийдеш на перекур з "каптьорки", бачиш пробігає косуля, коли-не-коли траплялися і дикі кабанчики з родиною)

Були також і жителі корпусів: собаки, рідше коти. Котів якось розбирали швидко, собаки ж лишались постійно на охороні.

 11 months ago 

Ого! косулі і дикі кабани - це вже справжній зоопарк.

Бачу ви опублікували лише один допис і не отримали підтримки. Спробуйте писати в нашу спільноту, там буде точно краще.

Іноді траплялись й польові миші, що перебігали дорогу)

Місцерозташування самого заводу знаходилось між полями, тому такий контраст тварин.

Дякую за пораду, неодмінно почну пистати сюди!

 11 months ago 

Logopit_1673449593323.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58617.29
ETH 3164.87
USDT 1.00
SBD 2.44