Мої перші цьогорічні гриби

in Ukraine on Steemlast month

Ранок сьогодні видався похмурим. На горизонті важко пливли темні, аж сині, хмари. Виглядало, що ось-ось проллється дощ. Минав час, а опадів не було. Так само і прогноз синоптиків не передбачав опадів на сьогодні.

Невизначеність з погодою внесла сум’яття в мої плани і я вирішив перечекати дві-три години, поки не стане зрозуміло що буде з погодою. Але просто чекати було нецікаво і мені спало на думку піти в ліс подивитися чи є гриби. Я вхопився за цю думку і пішов на прогулянку.

Варто зазначити, що жодних передумов для походу за грибами не було. Тобто ніхто зі знайомих не казав, що зараз є гриби, і на ринку було порожньо. Коли в лісі повно грибів, це відразу видно на місцевому ринку, бо тоді там продається дуже багато грибів. Тому я очікував, що нічого не знайду, але це не завадило мені перевірити.

Тільки-но я зайшов у ліс, як на мене там вже чекав ось такий підберезник, яких у нас називають милозвучним словом... каліка. Гадки не маю чому так прозвали ці гриби. Поки вони молоді, вони вигядають цілком привабливими і міцними. Своїй назві вони можуть відповідати, коли вже старі. Але будь-які старі гриби погано тримаються купи.

Перший знайдений гриб додав мені наснаги і я з упевненістю пішов далі, заглиблюючись у ліс. Мене радо зустріли мої давні друзі - комарі. Відчувалося, що вони скучили, бо не бачили мене ще з минулого року. Дійшло до того, що я зламав якусь гілку і махав навколо себе, як у давнину махали віялом біля фараона.


Незабаром мені знову трапилися підберезники. Це були молоденькі гриби і це народило в мені надію, що я зараз назбираю цілу сумку грибів. З економічної точки зору вони мені абсолютно непотрібні, тобто їсти ми і так маємо що 😁, але тільки грибник може мене зрозуміти, бо тільки він відчував той азарт, який з’являється у людини, яка знаходить гриби. Мабуть це залишилося в нас десь на рівні інстинктів, оскільки колись від того чи ти щось знайшов, залежало виживання твоєї сім’ї чи племені.


Час від часу мені траплялися ще підберезники, але якщо порівнювати з кілометрами, які подолав, то можна сказати, що грибів дуже мало. На диво у мене не вийшло жодної чіткої фотографії, хоча в лісі на невеликому дисплеї телефона я цього не помітив.

Нарешті, коли я вже повернув у зворотному напрямку і почав рухатися в бік виходу з лісу, мені трапився інший вид грибів. Це сироїжка, хоча ми тут ніколи н використовуємо цю назву. Для нас це червона голубінка.

В цьому грибі важко впізнати червоний колір, бо він ріс на палючому сонці, а середину його шапинки прикривав опалий листок. Крім того, над цим грибом вже попрацювали слимаки.

Зі слимаками в нашому регіоні справжня біда. Теплі зими останнього десятиліття привели до того, що їх тепер безліч. В лісі важко знайти гриб, якого б не "надкусив" слимак. Але якби ці тварини обмежувалися лише лісами, ніхто б на них не наговорював. Але ж ні, вони цілими полчищами лізуть на людські городи і пожирають все, що можуть з’їсти.

image.png

Також я натрапив ще на ось такий мухомор. Якщо я не помиляюся, він їстівний, але з вашого дозволу я це перевіряти не буду. Зате цей гриб може вам показати наскільки в лісі сухо. Через брак вологи він вже є навіпзасушеним. Дощі, які час від часу проливаються під час грози, для лісу нічого не змінюють. Тут надзвичайно сухо.

image.png

Наприкінці, при виході з лісу, я ще знайшов ось таку сховану в траві червону голубінку (сироїжку). Це була моя остання знахідка. Після цього я вийшов з лісу і попрямував додому.

Можливо вас цікавить мій кінцевий результат. Скільки ж грибів я знайшов у підсумку? Це дуже просто - нуль. Кожен гриб, який ви бачили на фотографії був червивим і мені довелося їх всіх викинути ще в лісі. Але це не страшно, бо те, за чим я йшов у ліс, я знайшов 😊.

Sort:  
 23 days ago (edited)

Ух ти яка краса! ви справжній грибник! 🍄 🍄‍🟫 Дякую за цікаву розповідь про ваш похід за грибами... Гарного вам настрою! Всій родині щасливого літа – грибного та сонячного! Здрастуйте, Олеже! 🙋🌅🌹

I got excited with every mushroom you found. I know you are satisfied with your forest walk but I feel bummed knowing all mushrooms were bitten by snails. I was going to suggest you to sell them if you have enough at home. 😆

 29 days ago 

I was going to suggest you to sell them if you have enough at home. 😆

Once, my father and I collected and dried so many mushrooms that we really had to sell them in the winter 😀. We didn't need that many mushrooms, and it was a shame to just watch them spoil. Therefore, the father sold part of it to his acquaintance, who annoyed him with his requests for a sale.

By the way, there are people in our region who live by collecting and selling mushrooms all season long. Not a job, but a dream! 😁

 last month 

Але це не страшно, бо те, за чим я йшов у ліс, я знайшов

Головне азарт, плюс ще цікавий пост 😉 А мені ніяк не виходить поїхати на гриби, товариш знову назбирав ще більше ніж було

 29 days ago 

А мені ніяк не виходить поїхати на гриби

Так, з цим важко. Клопотів ніколи не стає менше, хіба більше.

 29 days ago 

Заразили 😅. Тепер хочеться грибів.

STEEM DREAM TEAM

Your post has been successfully curated by our team via @𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲 at 30%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high-quality content for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote later this week in our top selection.



Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69