Країна генераторів

in Ukraine on Steem4 days ago

2302_i607_012_s_m009_c12_electric_generator_isometric_infographic.jpg

Source

На першому поверсі будинку, в якому я живу, розміщені різні комерційні приміщення. Серед них є і магазини. Вони, як і всі люди, потерпають від постійних вимкнень електрики. Але їхня проблема є ще більшою, адже велику частину товарів, яку вони продають, складають м’ясні продукти, а також різні заморожені вироби. Людям, які ведуть бізнес, доводиться вирішувати якось цю проблему.

Один із магазинів вирішив це питання, встановивши бензиновий генератор. Ось уже місяць як з кожним вимкненням світла у мене за вікном починає голосно і монотонно гудіти генератор. Якщо погода зовсім безвітряна, до мене через відчинене вікно ще й навідуються вихлопні гази, що, звичайно, не додає настрою.

Я з розумінням відношуся до проблем цих підприємців, тому цей допис не про нарікання на те, що хтось поганий. Хоча сусідній магазин очевидно більше думає про жителів будинку і вирішив аналогічне питання, встановивши безшумну зарядну станцію необхідної потужності.

Цікаво як історія, незважаючи на увесь наш прогрес, повторюється. Коли моя мама навчалася у третьому класі у колгоспі в її селі встановили великий генератор. На той час це було щось нечуване, а про електрику в домівках люди знали хіба лише з чиїхось розповідей. У колгоспі був надлишок потужності, тому до нього дозволили підключити також кілька людських хат. Так цивілізація вперше завітала до моєї мами, вона щодня вставала і лягала під звук гучного гудіння генератора. І ось тепер, у похилому віці, проживши життя і ставши свідком винайдення комп’ютерів і мобільних телефонів, вона, як і всі ми, знову лягає і встає під звук роботи десятків генераторів.

Навіть ввечері, коли я відкриваю вікно ширше щоб впустити вечірню прохолоду, десь вдалині неодмінно чути звук роботи генераторів.

Всі ці моделі зарядних станцій миттєво розкупили і їх зараз немає в наявності

Дивовижно наскільки ми залежні від електроенергії. Вона потрібна буквально для всіх аспектів нашого життя. Люди швидко це усвідомили і накинулися на різноманітне обладнання, здатне допомогти вирішити проблему відсутності електрики. Підприємці, скориставшись надмірним попитом, відчутно підняли ціни на генератори, зарядні станції та сонячні панелі. Цими днями парламент схвалив скасування ввізних мит на все це обладнання, але, о чудо, експерти не очікують, що ціни впадуть. Ще б пак, адже ріст цін зумовлений не митом, а попитом. Хто відмовиться продати дорожче, коли в нього є така можливість?

Я і сам приглядаюся до якогось рішення. Наприклад вирішив подивитися на доступний вибір зарядних станцій з вихідною потужністю 600 Вт, щоб мати можливість заживити хоча б котел і холодильник. Вибір вражаючий:

image.png

В наявності є лише одна станція. Безумовно ситуація змінюється щодня, тай й не один лише є магазин на світі, але це показує наскільки зараз люди скуповують подібне обладнання.

Є ще один варіант. Можна купити інвертор, наприклад потужністю в 1 кВт, зняти з автомобіля акумулятор і так заживити цілу квартиру. Це менш цивілізоване рішення, але воно приблизно в 10 разів дешевше. Проте це рішення теж має недоліки. По-перше, експлуатація автомобільного акумулятора вдома не гарантує безпеки. По-друге, якщо відключення електроенергії будуть тривалими, як зараз, то акумулятор не буде встигати зарядитися. Натомість зарядні станції оснащені технологією швидкої зарядки, а тому для них це не є проблемою.

Поки що в мене є час подумати яке саме рішення я застосую. А тим часом мене цікавить що ви плануєте робити з електроенергією у зимовий період?

Sort:  
 3 days ago 

Я також в роздумах... В мене є моживість повісити 2 сонячні панельні, правда ще не знаю які саме, дарованому коню в зуби не дивляться. І думаю порахувати витрати насоса від опалення та холодильника. Якщо акамулятора з мого авто 44 А вистачить хочаб на насос до опалення буду використовувати варіант з новим акамулятором до авто.

 2 days ago 

Акумулятора повинно вистачити з надлишком.

 3 days ago 

Я і сам приглядаюся до якогось рішення. Наприклад вирішив подивитися на доступний вибір зарядних станцій з вихідною потужністю 600 Вт

В цьому питанні, варто брати до уваги розрахуно пускової потужності, яка може перевищувати 600Ват і буде залежати від самих приладів споживання.

 4 days ago 

Ну, я вже нарешті вирішив це питання. Мені встановили зв'язку акумулятор+інвертор. Це мабуть можна назвати зарядною станцією, бо акумулятор не автомобільний, потужність 3 кВТ. Найбільше потужності зараз з'їдає холодильник + морозильна камера, але взимку звісно ж це будуть насоси + автоматика опалення мого твердопаливного котла, загальна потужність яких приблизно 200 Вт.

 4 days ago 

Мене шум від генераторів взагалі не турбує. Це мабуть просто забобони моєї психіки, мене набагато більше може дратувати деяка музика або голосні розмови. А все ось це, так хоч перфоратор вночі, мені байдуже. А ось вихлопні гази це так, проблема… і для здоровʼя шкода(

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67416.66
ETH 3475.48
USDT 1.00
SBD 2.67