Коли нема чим зайнятися

in Ukraine on Steem18 hours ago

Мабуть вже цілий Steemit по тисячу разів чув, що в нас, українців, зараз є серйозні проблеми з електроенергією. Майже всі наші ТЕЦ зруйновані ракетами, а енергоблоки атомних електростанцій проходять планові ремонти. Як наслідок пів доби, а часто і більше, у кожного з нас відсутня електрика.

Конкретно в моєму місці проживання, коли відключають електроенергію, відразу пропадає мобільний інтернет, а якість мобільного зв’язку катастрофічно знижується. Щоб ви розуміли, для того щоб поговорити по телефону мені потрібно визирати у вікно або виходити на балкон. Наприклад у селі, хоча це здавалося б далі від цивілізації, таких проблем не було і при відключенні світла в нас був цілком задовільний мобільний інтернет і майже бездоганний мобільний зв’язок.

Спочатку я на це не надто зважав. Коли відключення були вдень, то я це не дуже помічав, бо завжди була якась робота чи я був не вдома. А якщо відключення були ввечері, то ми просто швидше лягали спати. Але доволі швидко я зрозумів, що сучасна людина не пристосована жити у кам’яному віці. Нам конче потрібен якийсь зв’язок. Мало того, що до мене не міг ніхто додзвонитися, так ще й повідомлення не доходили у жодному месенджері. Крім того, у мене є певні обов’язки у Steemit, наприклад, курування. Перебої з електроенергією у той час, коли я б мав можливість присвятити себе виконанню цього обов’язку, ще більше переконали мене, що потрібно забезпечити наявність хоча б Інтернету під час знеструмлень.

Насправді це питання вирішується дуже легко, потрібно лише забезпечити живлення для роутера. Всі нормальні люди це роблять за допомогою придбання Power Bank та спеціального перехідника. Але я не шукаю легких шляхів (на жаль) 😁. Насправді, це було одного вечора, мені відключили електроенергію, а я дуже сильно захотів мати інтернет. Зайвого Power Bank у мене не виявилося, а перехідника тим більше. Що робити?

Можна було просто піти спати і наступного дня все придбати, але ж інтернету хотілося вже, і то дуже. Тому я трохи подумав і згадав, що в мене є два акумулятори від шуруповерта.


Отже, джерело живлення я вже знайшов. Але от халепа, акумулятори дають напругу 12 В, тоді як роутеру потрібно лише 9 В. Що робити? Пішов я на балкон шукати залишки мобільного інтернету. На щастя мені вдалося знайти його і на Youtube кілька людей із розумними обличчями мене переконали, що вони підключають роутер до джерела живлення, яке дає 12 В і нічого страшного не відбувається. Вони навіть наочно це показали на відео. Я вирішив, що навіть якщо роутер згорить, то не відразу 😁, а тому можна спробувати.

Тепер потрібно було підключити акумулятор до роутера. Для цього мені довелося спаяти перехідник, який би з обох кінців мав потрібні мені штекери:


Навіщо такий довгий кабель? - подумали ви, побачивши фотографію. - Невже ти не можеш поставити акумулятор поблизу роутера?

А я вам відповім - я й гадки не маю! Якось інстинктивно все роблю із запасом, про всяк випадок. Зате тепер зможу взяти акумулятор із собою під ковдру, коли буду йти спати 🤣.

Тепер можна було пробувати підключати акумулятор до роутера. Тут головне не переплутати "+" і "-", інакше доведеться купувати інший роутер. Саме тому я коректором позначив де на акумуляторі "+", а де "-". Я себе добре знаю 😂. Момент істини:

image.png

Вау, все працює! Інтернет подано вже і негайно, так як і хотілося. Робив я це у суботу, тож можу сказати, що це все працює вже 5 днів і ще нічого не згоріло 😏.

Для зарядки акумуляторів я маю спеціальну станцію:

Безперечно все можна було вирішити набагато легше, завдяки готовим рішенням, які продаються тепер будь-де, але якщо вам потрібно це зробити з підручних матеріалів, або ж ви просто шукаєте собі зайві проблеми, то можливо цей допис стане вам у нагоді.

Sort:  
 18 hours ago 

Я підключала просто до старенького автомобільного акумулятора. Авто він вже не тягнув, а ось роутер - легко. А згодом купила ось таку штуку. Чесно кажучи, з переляку, коли в Києві у когось вибухнув акумулятор. Звичайно, дорогувато, брала в розстрочку, але проблема вирішена.
https://hard.rozetka.com.ua/385605078/p385605078/

 2 hours ago 

О, так, я щось подібне до цього теж розглядаю. Але думаю, що на зиму потрібно буде знайти більш комплексне рішення, що забазпечити роботу також і котла.

 16 hours ago 

Це добре, що ти дуже такий кмітливий і руки виросли, звідки треба!))) А ці відключення світла і мене вже так дістали, що мамо рідненька! Завтра вранці треба їхати в поліклініку і дай Боже повернутися додому до відключення світла!

 2 hours ago 

Так, ці відключення дуже дістали. В мене тато травмував коліно. Прийде в поліклініку - там нема світла, піде додому - там нема світла. Відповідно ніде не працює ліфт, доводиться навантажувати травмоване коліно.

 20 minutes ago 

Мені сьогодні дуже пощастило, що я встигла повернутися додому, на свій улюблений дев'ятий поверх до вимкнення світла...)))

Hah! You are a genious. Desperate times call for desperate measures. And this improvisation is a smart one.

 2 hours ago 

Thank you, it's true, under other circumstances I wouldn't even think of doing something like that. 😀

You know what, I believe you. 😀

This shows your level of commitment.

 15 hours ago 

Як круто читати пости інших користувачів стіміта. Тепер я розумію, що мені для повного щастя не вистачає лише невеликого провода, щоб підходив по трансформації зарада з павербанку до роутеру

 2 hours ago (edited)

Я завжди казав, що Steemit має великий потенціал, де люди можуть обмінюватися власним досвідом.

 14 hours ago 

Я теж не шукаю легких шляхів і дешевих 😁. Відпишуся, коли вже встановлять мені ту штуку. Але у своє виправдання зазделегіль скажу, що мені потрібне живлення для насосів опалення взимку, я сумніваюся в тому, що ситуація покращиться.

 5 hours ago (edited)

Нащастя в нашому містечку світло відключать з ранку і всього на три години на добу, коли впринципі інтернет не дуже потрібен, тому не доводиться вигадувати подібних речей. А от на риболовлі (їздимо літом на дикий відпочинок на Дінець) іноді використовували, як ще не було павер банків та забували автомобільніні акумулятори, такий метод для живлення ліхтарів для освітлення території табору)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43