Готуємо шинку

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Завтра ми святкуємо найбільше християнське свято - Пасху. Традиційно до цього свята кожна родина готує великодній кошик. Серед страв, які готуються для кошика, є копчена шинка. Її приготування, зазвичай, чоловіча срава. Я цим займався у четвер.



Здавна так повелося, що українські свята це велике марнотратсво. Люди готують дуже багато страв і накривають розкішні столи. На це витрачається багато грошей. Чому так?

Історично так склалося, що українці мали власну державу лише протягом невеликих періодів. Більшість часу ми були залежні від інших держав. Тому якщо подивитися у минуле, то в містах західної України проживали переважно євреї та поляки, а українці жили в селах. Кожен україець був господарем. У будні дні вони всі були зайняті, тому свята це був єдиний шанс зустрітися. Всі ходили один до одного в гості. Відповідно на стіл кожен хотів покласти якомога більше всього, оскільки все було власного виробництва. Так кожен хотів продемонструвати який він господар.

З часом більшість людей із сіл переселилися в міста, але традиції залишилися. Тільки тепер для рокішного столу все треба було купити. І лише в останнє десятиліття наші святкування нарешті почали ствати все скромнішими.

Я відхилися від теми щоб пояснити навіщо ми готуємо на Великдень стільки шинки - традиція. Частину ми з’їмо самі, частина буде для гостей.

image.png

Для приготування шинки ми придбали полядвицю, вирізку і грудинку. Все м’ясо - це свинина. Перед коптінням шинку потрібно маринувати в маринаді, що складається з кип’яченої води, солі, духм’яного перцю та лаврового листа. Маринад потрібно трохи пересолити.

Поки я готувався коптити м’ясо, я його вивісив надворі.

Тим часом я розпалив вогонь. Для коптіння я вибрав дрова з вишні. Кажуть, що це найкращі дрова для цієї мети.

image.png

Для коптіння я використовую спеціальний саморобний пристрій, який називається "коптилка". Це дві бочки, встановлені одна на одну.

image.png

Температуру я регулюю двома способами - інтенсивністю горіння дров та ступенем відкриття кришки.

image.png

Потім я поміщаю в коптилку м’ясо. Починається поцес. Ось як це виглядає:

image.png

Через три години я забрав м’ясо з коптилки і поставив його у велику кастрюлю з киплячою водою щоб проварити його протягом 15 хвилин. Цей етап не є обов’язковим, але якщо цього не робити шинка виходить більш суха і тверда.

image.png

Після цього я знову поміщаю м’ясо у коптилку і копчу його ще протягом 1 - 1,5 години.

image.png

Через 1,5 години я забрав з коптилки готову шинку. Ось що в мене вийшло:

image.png

Спробувати на смак шинку я зможу у неділю на Великдень, оскільки дні перед Великоднем є суворим постом. Але я впевнений, що у мене вийшла смакота.

Бажаю всім веселих свят, наскільки це можливо за поточних умов.



P. S. Дописував я цей допис під звуки першої цьогоріч грози. Це доволі рано, лише середина квітня.

Sort:  
 last year 

Вау! Навіть на фотографіях виглядає шинка такою смакотою!
Який ви умілець! Звичайно, тільки на вигляд все так просто, а насправді - це так клопітно ... І взагалі мені здається, що смакові якості залежать від самої людини. Буває так, що готують за одним рецептом, а смак відрізняється! Потрібно кожну свою роботу робити з любов'ю, тоді і страва просочиться вашим настроєм і цією любов'ю)) Це я так думаю!)) Христос Воскрес, Олеже! 😘 😘 😘

 last year 

Вістину воскрес!

Так, ви праві. Інколи готуєш навіть за відеорецептом, де показано як все робити, а результат все одно виходить трохи іншим.

Вчора перевірив - шинка справді вдалася :)

 last year 

Я була впевнена, що буде саме так і не інакше!)) Вітаю з удачею! Гарного дня!
Здрастуйте завжди! ☀️ ☀️ ☀️

TEAM 1

Congratulations! Your Comment has been upvoted through steemcurator04. We support good comments anywhere..
Curated by : @stef1

Виглядає дуже смачно! :)

 last year 

Thank you, tomorrow I will know for sure whether it is tasty :)

Let me ask, do you really know Ukrainian or did you use a translator? It's just that you live in a region of Canada where there are many Ukrainians.

I noticed you are back on Steemit after a long hiatus. This is very gratifying. A lot has changed here during this time. Come in more often.

I am from Ukraine but have been living in Canada for some time.

TEAM 1

Congratulations! Your Comment has been upvoted through steemcurator04. We support good comments anywhere..
Curated by : @stef1

 last year 

Thank you @stef1 🙂

 last year 

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HqzFtmzjWF15GkzJ4phdM3za1ePkNUFXBoXQTtUAQ2qtKjdbkXiT3WVjVh1wRqNqMCd4SXAmRkviKsJeqgadbJZi7uPJZ9R8.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67095.54
ETH 3462.62
USDT 1.00
SBD 2.71