До нас завітали дракони

in Ukraine on Steemlast month

Мабуть ви всі знаєте, що у нашій спільноті є справжні письменники, зокрема @antorv, яка вирішила податися в дитячу літературу. Мені пощастило бути корисним для неї у справжній дрібниці, за що вона відправила моїй дитині свою книжку "Дракосики".

Посилка прибула напрочуд швидко. Ми зараз часто їздимо в село, тому я вказав адресу доставки саме туди. Але так співпало, що коли прибула посилка ми залишалися в місті, тому забрали її з деяким запізненням, лише вчора. Я знаю, що @antorv працює над новими творами, які колись також будуть видаватися, тому, думаю, їй буде цікаво почути відгук як сприйняла книгу дитина, а не дорослі.

Але спочатку кілька слів про критика. Загалом я можу стверджувати, що Даринка - це дитина, яка любить читати. Вона час від часу ходить у шкільну бібліотеку і бере собі книжки. Тому нову книгу вона очікувала з нетерпінням.

Отже, вчора ми нарешті забрали посилку.

image.png

Зайве казати, що дитина сама горіла бажанням розпакувати її і побачити книгу наживо. Доклавши трохи зусиль, Даринка звільнила книгу з її пут.

image.png

Розгорнувши книгу, відразу на палітурці вона побачила маленьке послання від авторки. Їй було дуже приємно! Думаю всі ці презентації книжок, коли автори підписують книги для своїх читачів, є надзвичайно важливими. Вони залишають спогади і матеріальну пам’ятку на все життя.

image.png

Раніше я думав, що для того щоб книжка сподобалася, автору достатньо просто придумати цікаву розповідь. Виявляється книга, принаймні дитяча, це ціла комплексна робота. Не знаю хто придумав помістити на перший розворот книги лабіринт, але це геніально! Лабіринт, стилізований під зміст книги, адже потрібно шукати яйця драконів, ще більше розігрів і без того великий інтерес дитини до книги.

Далі вже йде дуже добре ілюстрована розповідь. Хороші ілюстрації для дитячої книги є дуже важливими. З ними дитина не лише малює сюжет у своїй уяві, а й бачить його, бачить героїв книги, бачить деякі елементи, описані у книзі. Це ще більше розбурхує уяву читача.


І знову приємний сюрприз - QR-код, відсканувавши який можна отримати рецепт справжнього драконячого печива.

Інший QR-код переносить нас на сторінку, де ми можемо прочитати вірш Леї.

Ці QR-коди - це ще одне геніальне доповнення до книги. Я, звичайно вже зустрічав щось подібне, але ніколи не задумувався наскільки вони можуть доповнити саму книгу, додати атмосферності, зокрема, доповнити світ, у якому живуть дракосики.

Я поки не можу сказати нічого про саму історію, оскільки не маю можливості її прочитати. Даринка читає книгу і не хоче поділитися 😀. Однак від учорашнього вечора і до моменту написання цього допису сьогодні перед обідом, вона прочитала приблизно пів книги, що означає, що книга точно є захоплюючою.

І ось у кінці книги ми натрапляємо на чудові додатки:


Ви хоч уявляєте наскільки моя дитина любить кросворди? А тут ще й кросворд на тему книги! Зізнаюся, це був дуже влучний додаток. Власне як і наступний додаток - настільна гра.

Не знаю чи буде мій відгук корисним, оскільки він виключно позитивний. Але книга справді дуже сподобалася дитині, а це, я думаю, було головною метою авторки. Мені залишається лише побажати @antorv подальшої творчої наснаги, не зупинятися і дарувати дітям такі цінні хвилини радості. А якщо хтось не захоче видавати вашу книгу, то пам’ятайте, що першу книгу про Гаррі Поттера теж ніхто не хотів видавати 😁. І хто виявився розумніший?

Sort:  
 last month 

Щиро дякую, Олегу! І за допомогу з Вікіпедією (це не дрібниця аж ніяк), і за відгук. 😊

Аж стало цікаво, хто придумав лабіринт))) Зайшла в переписку з ілюстраторкою: ідею зробити гру подала я, а саме лабіринт і гру-ходилку запропонувала ілюстраторка:)
image.png

Передавайте Даринці привіт!

Я дуже хотіла написати продовження про Дракосиків, але видавництво не підтвердило, на жаль :) Ну нічого, як я вже казала, будуть інші книжки :)

 29 days ago 

Добре коли талановитий автор зустрічає такого ж талановитого ілюстратора, тоді книжка виходить бомбезна.

Я дуже хотіла написати продовження про Дракосиків

Думаю варто написати продовження, можливо колись видасть інше видавництво. Чи видавництво забирає права на Дракосиків і більше ніде їх видавати не можна?

 28 days ago 

Так, щось таке, права відчужені, плюс ще права на іграшки-дракосики взагалі в постачальника Епіцентра:) Тому вже немає смислу в цьому напрямі рухатися, бо жодне видавництво за кимось не видаватиме 2-гу частину:)

 27 days ago 

права відчужені

Як завжди авторів грабують ті, хто хоче на їхній інтелектуальній власності нажитися.

 last month 

Книга дуже красива оформлена і сюжет класнючій. Хоча моя дитина не може розмовляти але слухав захопленням коли я читала йому

 last month 

Класна книга. Мені б у дитинстві точно сподобалася. Люблю лабіринти, загадки і драконів ))) 😊
Класно коли діти читають і люблять це. Моє чадо не хоче, це мені прямо удар в серце.

 29 days ago 

Моє чадо не хоче, це мені прямо удар в серце.

Мабуть інтернет забирає більшу частину уваги. Це зараз загальнопоширено.

 29 days ago 

Ви праві на 100%.

 last month 

Яке щастя, що є такі автори та такі Читачі, як Даринка) Цікава книга – це місце зустрічі двох душ – автора та читача. Спасибі, Олеже, що зуміли в дочці виховати (прищепити) інтерес до читання. Вітаю! Рада і щаслива, що життя продовжується... 🙋✍️💐

 29 days ago 

зуміли в дочці виховати (прищепити) інтерес до читання

От навіть не знаю чи є тут якась моя заслуга. Не знаю чому вона любить книжки. Можливо тому, що ще коли вона була дуже маленька ми купували різні книжечки і показували там малюнки тварин та ін.

 29 days ago 

Така прикольна, я мабуть сама б з задоволенням погортала
))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61042.80
ETH 2605.92
USDT 1.00
SBD 2.65