Втеча від турбот

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

IMG_20240811_064802.jpg

Інколи так буває, що хочеться на хвильку змінити щоденний ритм життя і перевести подих. Я не планую такого наперед, але, отримавши запрошення з’їздити на рибалку, погодився. Cправа в тому, що я не дуже люблю рибалити. Більше того, мені навіть шкода тієї риби, яку я впіймаю 😁. Але посидіти на березі озера в оточенні красивої природи мені хотілося.


З вранішньою зорею ми вирушили до Бурштина - єдиного місця в нашій області, де можна більш-менш повноцінно порибалити. Там біля місцевої ТЕС є велике водосховище, а навколо нього сила-силенна рибалок. Раніше тут також можна було впіймати ворожий ударний дрон, але після того як у ТЕС розбомбили все основне обладнання, стало спокійніше. Не спокійно тільки жителям міста Бурштин, які з острахом чекають опалювального періоду. Зараз всі громади області збирають гроші для Бурштина щоб люди могли хоч якось перезимувати.

IMG_20240810_175543_1.jpg

Як ви можете побачити на фотографіях, схід сонця на березі озера дуже мальовничий. Сидячи так, наповнюєшся якимось внутрішнім спокоєм.

IMG_20240811_064753_1.jpg

На відміну від інших рибалок, я слабко підготувався і взяв із собою лише одну вудочку. Інші мої "колеги" мали із собою цілий арсенал на всі випадки життя. Але моєю метою не було наловити якомога більше риби, тому я нічим таким і не переймався.

IMG_20240811_064432_1.jpg

Нам пощастило із погодою, вона була чудовою і зовсім безвітряною. Ловити рибу вудкою на озері у вітряну погоду не дуже добре, бо постійні хвилі не дають зрозуміти що відбувається з поплавцем - клює чи ні. Сьогодні плесо було гладеньке, немов скло.

IMG_20240810_175555_1.jpg

Цікаво, що хвилини очікування минали зовсім непомітно. Ми приїхали зовсім рано, а ось уже й підкрався полудень. Незважаючи на те, що у мене був із собою телефон, мені не хотілося нічого читати в інтернеті чи переглядати новини. дивно, але на природі ґаджети стають майже непотрібними. Відтак я, можна так сказати, пройшов і сеанс "цифрового очищення".

IMG_20240810_175549.jpg

Хоча я поганенький рибалка і рідко займаюся риболовлею, певний улов у мене все-таки був.

IMG_20240811_064310_1.jpg

Відтак у мене було з чим повернутися додому і навіть повихвалятися перед іншими, менш успішними, рибалками. От тільки що з цією рибою робити? Я її навіть чистити не люблю. Але нічого, один раз можна і зайнятися цією малоприємною процедурою.


Ось такий класний похід на природу є просто необхідним для кожного з нас. В такі хвилини розумієш, що у нас є все для того щоб будувати своє життя і дуже шкода, що деяким людям цього мало і вони ще хочуть воювати.

Sort:  

image.png

A good catch for an inexperienced fisherman, as one might say...

Not checking your phone while socializing or enjoying the outdoors can be so liberating . But really, what's the point of gathering if you're constantly glued to your gadgets? It was refreshing to disconnect and just be present, and the outcome was well worth it. It's amazing how much more you notice and appreciate when you're not distracted by screens. Sometimes, the best connections are the ones made in person. Well you made them with the fishes ;))) which now you have to cut and clean :)

 2 months ago 

Not checking your phone while socializing or enjoying the outdoors can be so liberating

That's right. I appreciate all the advantages that gadgets and the Internet have given us, but it seems that we are too immersed in it all. You need to find time for live communication, you need to find time for rest... Although, of course, this is easy to say. Circumstances put pressure on us and we are forced to pay attention to them.

which now you have to cut and clean :)

This is the worst part of fishing, I really hate doing it 🙄

 2 months ago 

Дуже красива місцевість)))

В якій судячи по Вашому улову, багато рибки 🐟 :)

 2 months ago 

В якій судячи по Вашому улову, багато рибки 🐟 :)

Ну, "професійні" рибалки розповідають різноманітні приголомшливі історії про великі улови. Але варто зважати на те, що "професійні" рибалки за сумісництвом також є "професіними" казкарями 😄.

 2 months ago 

Нічого так улов, а місцевість все таки дуже красива

 2 months ago 

Так, я згоден, тут дуже гарно 🙂.

Your post was really nice and the pictures in your question were wonderful and you loved the atmosphere to go fishing and everyone wanted to go fishing even though you can't catch fish very well but you enjoyed the trip and you had a great day in the beautiful weather. Well celebrated. It was great to see your pictures and your post. You really had a great day and I hope that such days come in everyone's life.

 2 months ago 

Thank you 🙂

 2 months ago 

Знаємо ваше водосховище, проїжджали не раз, там завжди купа рибалок сидить. Справді дуже красиве місце. А улов нічогенький, хоч і рибка не найбільша. Але я б радше волів таку тягати частіше, ніж одного велета за всю рибалку))

 2 months ago 

Але я б радше волів таку тягати частіше, ніж одного велета за всю рибалку))

О, видно, що людина знається на риболовлі 😁. Значно цікавіше проводити час, коли час від часу вдається щось спіймати. Хоча я бачив, що справжній "кайф" рибалки таки ловлять, коли їм вдається впіймати щось велетенське. Тоді з’являється купа розмов і емоцій 🙂.

 2 months ago 

Це вже для професірналів. Я ж не те щоб аматор, а... навіть не знаю як сказати, я дуже рідко рибу ловлю, хоча на рибалку поїхав би хоч за компанію, особливо коли гарні краєвиди вдається опбачити))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60968.19
ETH 2367.91
USDT 1.00
SBD 2.56