Детективна історія

in Ukraine on Steem2 years ago

Мабуть я вже розповідав, що працюю у великій хімічній компанії, в склад якої входить декілька заводів. Мої обов’язки - це технічний розвиток, нові технології та контакти з іноземними компаніями. Але несподівано я став учасником розкриття шахрайства на мільйони гривень.



Зі зрозумілих причин я буду уникати конкретики у своєму дописі. Але історія все одно буде цікавою.

В одному із наших заводів під час роботи внаслідок очищення звичайної солі утворюються відходи - каміння, пісок, гіпс та целюлоза. Всі ці відходи є абсолютно безпечними для довкілля, але вони містять залишки солі. Тому якщо їх просто десь складати на велику купу, то дощі будуть вимивати цю сіль і вона буде потрапляти в ґрунт і струмки. Через це треба було з цими відходами поступити якось цивілізовано.

Відходи для будь-якого підприємства - це головний біль. Вони тягнуть додаткові витрати і проблеми. Наша компанія розпочала пошук якоїсь спеціалізованої структури, яка працює з відходами і має відповідну інфраструктуру. Звичайно, в Україні таких компаній небагато. Тривалий час нічого не вдавалося знайти. Наші керівники навіть зверталися у міністерство екології. Звідти хтось передав нам контакти якоїсь фірми, зареєстрованої у Вінниці.

Коли наша компанія звернулася за вказаними контактами, то неначе потрапила в казку. Нам запропонували не просто захоронення чи складування наших відходів, а їх переробку на будівельні матеріали. Навіть дуже віддалено описали як вони це робитимуть. Звичайно переробка це дорожче ніж просте захоронення, але наше керівництво було таке раде, що знайшовся хтось, хто хоче забрати відходи, що було готове платити.

І ось проходить час, завершується рік, завершується дія контракту. І тут на наступний рік компанія, що працює з відходами, вимагає від нас дуже великого підвищення оплати за переробку відходів. Зараз ми не працюємо, тож і так не мали наміру продовжувати контракт, але на майбутнє наше керівництво вирішило вияснити що ж такого дорогого роблять з нашими відходами. І тут почалося найцікавіше.

На наш запит нам роз’яснили наступне. Наші відходи забирають автотранспортом на спеціалізовану площадку. Звідти вони завантажуються в залізничні вагони і везуться в м. Кіцмань, Чернівецької області, де розташоване спеціалізоване передове переробне підприємство, яке працює за фірмовим ноу-хау. Все, що залишається від переробки, залізничним транспортом везеться в Дніпро для захоронення на спеціалізованому полігоні.

Оскільки в роз’яненні було згадано про новітні передові технології, завдання розібратися в цьому питанні було адресоване мені. І ось я зібрався та поїхав у м. Кіцмань в очікуванні побачити щось неймовірне. Прийшовши за вказаною адресою, я побачив передове підприємство:

IMG_20171220_111152.jpg

Звичайно я засумнівався, що прийшов туди, куди потрібно. Тому обійшов всі околиці, опитав всі сусідні підприємства. Виявилося, що я потрапив саме туди. Тоді я пішов ближче роздивитися на передові технології.

IMG_1219.JPG

IMG_20171220_113745.jpg

Гаразд. Можливо приміщення старе, але може підприємство все-таки успішно працює? В листі вони казали, що привозять відходи на переробку залізничним шляхом:

IMG_1216.JPG

Стан колії свідчить про те, що останній вагон тут проїжджав 5 років тому. Я ще попитав сусідів чи бачили вони колись тут вагони. Звичайно ніхто нічого такого не бачив вже багато років.

Тоді я зателефонував представнику підприємства з переробки відходів, який мав би бути на місці. Мій приїзд його шокував і він сказав, що не буде розкривати перед нами свою новітню технологію, бо вони заплатили за неї великі гроші.

На цьому я поїхав звідти і рекомендував більше ніколи не укладати з цими шахраями ніяких угод. Але історія не закінчилася. Новатори не змоги змиритися з втратою заробітку і запросили мене знову відвідати їхнє чудо-підприємство. Цього разу вони підготувалися.

Я знову приїхав за тією ж адресою. Представник, який мене зустрів, відкрив цей закинутий склад. Мені дозволили зробити одну фотографію:

IMG_1249.JPG

Це справді схоже на наші відходи, однак це крапля в океані. Далі мені показали диво-установку з переробки відходів. Людина, яка мене намагалася обманути, точно в школі з хімії мала незадовільну оцінку, а на хімічному заводі ніколи не бувала. Мені показали звичайну іржаву стару бочку для розігріву смоли, таку як колись давно використовували для смоління дахів.

Але найцікавішим було пояснення технології. Отже, ці чудо-інженери завантажували наші відходи в бочку, додавали секретний інгредієнт, який їм на 5 мільйонів гривень розробив Національний університет "Львівська політехніка", і на виході вони отримували будівельні матеріали. Геніально! Хочу низько вклонитися таким світилам сучасної науки! На моє уточнююче запитання, який саме з чотирьох видів відходів вони використовують, мені відповіли що одразу всі чотири. Ще геніальніше! Енштейн проти цих хлопців просто невдаха.

Звичайно ми достроково розірвали з цими придурками контракт і більше ніколи не будемо мати з ними нічого спільного.

Sort:  
 2 years ago 

Таких махінаторів скрізь вистачає. Я в бюджетній сфері працював і постійно з цим стикався. Цікава історія, Ви молодець! Ци про свої пригоди написати якось ...

 2 years ago 

Напишіть, мені цікаво буде прочитати.

 2 years ago 

Добре, думки в купу зберу та спробую коротенько розповісти. Там розмір збитків не такий великий, але все відносно.

 2 years ago 

Читала і переживала за вас, Олеже... Така підозріла контора... Ви ж їх викрили, а їм це не на руку... Прочитала заголовок і дуже хвилювалася, щоб вони вам не нашкодили... А ви молодець. Вас не обвести навколо пальця) Були б всі такими - тоді Україна могла б спати спокійно) Цікавий допис! Дякую за нього. З усіма зимовими святами вас!
Хай вам щастить!

 2 years ago 

Я вас теж вітаю з усіма зимовими святами!

Ви праві, одного разу звучали натяки на погрози. Було неприємно. Але на щастя все обійшлося.

Дуже шкода, що ваш будинок знесли. Тепер навіть після перемоги питання повернення до Маріуполя буде вирішуватися не швидко. Але головне це віра в те, що все буде добре. Наступного літа обов'язково скупаєтеся в Азовському морі!

 2 years ago 

Який ви славний, Олегу...
Я вмію на відстані відчувати людське тепло, ви дуже світла і порядна Людина, вмієте знайти ті слова, які саме зараз потрібні для душі. З такими, як ви - можна повірити в те, що все ще буде... і свіжий вітер змін подує, і переможну весну нам начарує...Спасибі вам за ВАС... ☀️ ☀️ ☀️

 2 years ago 

Дякую за такі слова 🙂

 2 years ago 

Я просто в шоці. Це жесть.
Все, що стосується екології в нашій країні, просто вибиває мене з колії і хотеться зробити так🤦🏻‍♀️

Я от намагаюся отримати будь-які фото з переробки від компанії Екола, якій платно здаю свою побутову вторсировину на переробку. І там теж поки що глухо. Тотальне розчарування лише...

 2 years ago 

Я з вами згоден, до екології в нас нікому нема діла. І причина не у війні. До війни ситуація була такою ж самою.

 2 years ago 

Абсолютно не у війні. Це наша дурна пофігістична ментальність...

 2 years ago 

Оце так-так! З нашими українськими "продвинутими" робітниками і ворогів не треба!(((

 2 years ago 

Оце точно, тут уже не москалі винні.

 2 years ago 

чарівних людей ще багато))
я в захваті від наших людей, це ж надо будо так все провернути, зробити із нічого гроші))

 2 years ago 

Смикалка працює, але все одно це злодійство.

 2 years ago 

Дійсно детективна історія( І дуже сумно що є таки «вумники», яким начхати на екологію і на все інше, крім власної вигоди

 2 years ago 

На жаль таких ще багато. Навіть з конкретно цим випадком, який я описав, ми вже двічі ставали на ті самі граблі. Перший раз ще у 2010 році.

Я доволен детективным постом. Продолжай писать, мой друг. Я восхищаюсь тобой и очень ценю тебя. Ты хороший участник.

 2 years ago 

If you use Google translate anyway, why don't you translate into Ukrainian language? Don't u think it's unpleasant for us to read russian words?

Я задоволений посадою детектива. Продовжуйте писати, друже. Я захоплююся тобою і дуже тебе ціную. Ти хороший учасник. Я зробив це. Вибачте за переклад російською.

 2 years ago 

Great🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67388.31
ETH 3311.98
USDT 1.00
SBD 2.74