Даємо мотлоху нове життя

in Ukraine on Steemlast year

Останнім часом я отримав у Steemit багато нових обов’язків. Я став STEEM Representative, модератором у спільноті WORLD OF XPILAR та куратором у команді Міліонер (акаунт SC03). І от саме в цей період моєму ноутбуку захотілося вийти з ладу.



Вихід з ладу ноутбука завдав мені багато клопоту. Я намагався якось вийти із ситуації. Частину обов’язків я виконував на роботі, оскільки заводи зараз не працюють і мій робочий день не завантажений повністю. Дещо я намагався робити з телефону, але це не велике задоволення. І тут я згадав про свій старий комп’ютер.

У 2007 році я купив свій перший комп’ютер. Він мені добре послужив. Спочатку я з його допомогою писав свою дипломну роботу. Потім я робив сайти. В ті часи це було прибуткове заняття. Оскільки я не програміст, то для створення сайтів використовував готовий безкоштовний двигун Joomla.

Згодом у 2018 році цей комп’ютер вийшов з ладу. На материнській платі здулися конденсатори. Спочатку моєму братові вдалося самому його полагодити. Він зумів замінити старі дефектні конденсатори на нові. Але через деякий час у 2019 році вийшли з ладу інші конденсатори. Другий ремонт вже був невдалий. Потрібна була заміна цілої материнської плати, що, при наявності ноутбуку та через застарілість моделі материнської плати, було недоцільним. Відтоді так цей комп’ютер і стояв як мотлох.

І ось, через вихід з ладу ноутбука, у мене виникла потреба у комп’ютері. За інших обставин я б просто купив новий ноутбук, але не зараз. Потрібне було бюджетне рішення, нехай і тимчасове. Тому я привіз свій старий комп’ютер від батьків:

image.png

Тільки не треба думати, що це артефакт, знайдений при археологічних розкопках. Це комп’ютер!

Почав я пошук комплектуючих до нього. Звичайно такі вже давно не випускалися. Лише уявіть, оперативна пам’ять ще DDR2! Тому я шукав серед вживаних запчастин. Завдання виявилося складним, а коли я щось нарешті знайшов, то вартість робила цей ремонт нерозумним. Тому я просто купив трохи новіші вживані материнську плату, процесор, оперативну пам’ять та невеликий жорсткий диск SSD для того щоб операційна система працювала швидше.

image.png

Жорсткий диск має об’єм лише 64 Гб, але в мене є ще два моїх старих.

image.png

Далі потрібно було все це встановити та перевірити працездатність.

image.png

І ось настала урочиста мить - включення нового старого комп’ютера. І за законами жанру, після натиснення кнопки... нічого не відбулося!

Настав час різних перевірок, пошуку що могло піти не так. Але все було підключено правильно. Отже, найімовірнішою причиною була непрацездатність блоку живлення. Не хотілося мені купувати блок живлення, але що робити - доведеться. І тут я чомусь вирішив поклацати кнопкою на блоці живлення. Десь після п’ятого разу комп’ютер запустився. Мабуть після років простою в перемикачі погіршився контакт.

image.png

Відразу після запуску комп’ютера я втратив до нього доступ, бо Даринка захотіла помалювати в редакторі Paint. Тому тестувала новий старий комп’ютер вже вона. Для мене було достатньо того, що комплектуючі, які я придбав, були робочі.

Тепер є на чому працювати у Steemit у вільний час.

Sort:  

It's nice that you have a working computer again. Personally, I prefer working on a PC rather than a mobile phone. A laptop also works. Of course, it also depends on what you're doing. Checking the latest posts is no problem with a mobile phone, but writing a detailed comment or even a post is something I'd rather do on a PC...

I'm keeping my fingers crossed that you'll be able to enjoy it again for a long time. :-))
I still have a few PC components, but at the moment I imagine that sending parcels to you is a bit difficult or unreliable. Or what are your experiences?

 last year 

Maybe I'm getting old, but I'm comfortable working only on the computer. A laptop is close to a computer in terms of convenience, but it is still inferior to it. Everything else is intended for entertainment - watching videos, listening to music or reading.

but at the moment I imagine that sending parcels to you is a bit difficult or unreliable

Fortunately, I already have everything I need. As for parcels, based on my experience at work, their value has increased greatly due to insurance payments. In addition, very few carriers are willing to go to a country where there is a war.

You never know when you might need your PC components :) I wanted to throw mine away for a long time, but never did. Now they came in handy for me.

Congratulations!
This comment has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @petface

TEAM 4 CURATORS

 last year 

:)

 last year 

Молодець! А у нашій сім'ї тільки я трохи "знайома" з компом, але ремонтує його майстер.)))

 last year 

А мені чомусь подобається поратися зі старими компами, приводити їх до ладу. Колись, на першій роботі працював на калькуляторі з 98 Win. Ото було цікаво!

Я не дуже розуміюся на ремонті апаратної частини, більше по програмній. Але все одно цікаво😁

 last year 

Мені дається, що ціле покоління виросло, складаючи компютери. Тоді був такий бурливий розвиток техніки, що кожного року потрібно було оновлювати заліз :)

 last year 

У мене теж є такий комп з тих же часів, дуже давно не вмикав його, теж якісь поламки у системному блоці)
І то ще не артефакт, принаймні монітор не коробкоподібний 😅

 last year 

Що на той старий комп не говорили, явстановив вінду на SSD вінчестер, і він просто літає :)

 last year 

І вітаю вас з новими посадами на Стімі! :) 🎉🎉🎉
Важко мабуть з такою кількістю обов'язків.)

 last year 

Насправді важко. Я не планував стільки набирати, так співпало. Тепер думаю віж чого відмовлятися. Steemit це хобі, а не робота. Він не повинен займати надто багато часу.

 last year 

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HqzFtmzjWF15GkzJ4phdM3za1ePkNUFXBoXQTtUAQ2qtKjdbkXiT3WVjVh1wRqNqMCd4SXAmRkviKsJeqgadbJZi7uPJZ9R8.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62647.29
ETH 2439.61
USDT 1.00
SBD 2.66