Ну привіт steem!//Well hello steem

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Привіт всім, а ось и я!)

Це мій перший пост у цьому році, так ще й на Українській мові. Для мене це поки що не звично, але мені подобається. Не буду поки що розписувати де я пропадав, як мінімум тому що це нікому не цікаво)

Цей пост будет невеликим, щось на кшталт вступу.
Десь спочатку осені, я хотів знову почати писати, але меня нічого не приходило у голову, тупо не знав що писати. Але зараз я прийшов з багажем знань, якими хочу поділитися. Це та інформація, яка несе у собі цінність, те що може змінити життя (так було у мене). Для мене це нове хоббі, та корисна звичка. Про це розповім пізніше.

Ще одна з причин - це допомогти зібрати дуже круте комьюніті, яке будет допомагати один одному. Хочу спробувати себе у ролі куратора, але це пізніше)

Поки це все писав отримав змішане відчуття але мені сподобалось. Я писав на українській мові останній раз коли вчився у школі. Не сказав би, що це було дуже важко, але не звичайно. Всі слова, які я тут написав, були спочатку на російській мові і коли все це перекладав то зловив себе на думці, що вони стали красивіші. Тому обов'язково буду продовжувати писати)

На цьому поки що все. Не знайшов підходящого фото для цього поста, тому підкриплю гарний захід сонця. Сюди більше підійшов би світанок, але його я зустрічаю на роботі(

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Головне – пробувати, маленькими кроками 🙂 Вітаю після довгої перерви!

Згоден, треба пробувати. Дякую

 2 years ago 

З поверненням на платформу 🤗💙💛

Дякую)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59956.07
ETH 2524.56
USDT 1.00
SBD 2.49