THE DIARY GAME: 14.11.2022steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

20220719_160524.jpg
Доброго вечора!
Сьогодні шалений день. Багато роботи і всі хочуть мене бачити. Телефон не замовкав від дзвінків і повідомлень в мессенджерах.
Якась нездорова закономірність, коли потрібно більше часу на роботу мої знайомі хочуть випити кави і їм терміново потрібна моя допомога.

20221105_095719.jpg
Тому за сьогоднішній день відвідала це кафе, з гарним інтер'єром, шість разів.
Мабуть кави випила на неділю вперед.
Думала під вечір в мене серце вистрибне.

Матюкалася пів дня від новини. Тата знову відправляють ближче до бойових дій. Він тільки повернувся. Хлопці навіть не встигли толком прийти в себе, а тут знову. Хвилювання, безсонні ночі і віра в серці, що все буде добре.

Ця новина перекрила всі справи. Якось почала робити все на автоматі, голова була забита думками. Куди? На скільки? Які умови?
Втомилася від постійних переживань. Хочеться прокинутися зранку і подумки сказати собі: " Нарешті це жахіття скінчилося!"

Sort:  
 2 years ago 

Зараз непрості часи... Треба триматися

 2 years ago 

Тримаємося і віримо в мирне майбутнє

 2 years ago 

Це дуже важко, зрозуміти коли близька людина. В невідомому напрямку їде. Думки різні. Надіюся що скоро все скінчиться

 2 years ago 

Дуже на це сподіваюсь

 2 years ago 

" Нарешті це жахіття скінчилося!"
Я теж про це тільки і мрію!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67885.84
ETH 3260.45
USDT 1.00
SBD 2.66