THE DIARY GAME: 14.02.2024

in Ukraine on Steem8 months ago

Вітаю друзі!

20240213_133542.jpg

Поки ще неможу писати кожного дня, просто не вистачає сил та й думки плутаються, зовсім відмовляються складатися в нормальний допис.
Всі ці дні триває підготовка до самого тяжкого моменту. Вже нарешті він в рідному місті ( покатали його по всій Україні), призначили дату час .

За весь цей період думала зглузду зійду. Телефон червоний від дзвінків і всі розповідають куди які документи потрібно нести. Постійно нагадують про величезну кількість ксерокопій і постійно говорять: "Ви ж розумієте- це не звичайний похорон".

Б***! Да не хочу я розуміти, наша сім'я втратила рідну людину. Вони багато чого не кажуть, намагаються махлювати з документами...
Я весь цей час тільки й займаюся, що доказую.
І що ви думаєте, у одного мого знайомого повернувся язик сказати нібито мені всеодно я ходжу як ні в чом не бувало.

Та йо*** твою! С першого дня сиджу на сильних заспокійливих. Почала їх пити так як розумію, що все це ляже на мої плечі, тримаю все в собі (намагаюся не з ким не розмавляти, розревуся знову), на нервній почві алергія не проходить ( ходжу вся червона з конкретними мішками під очима).
І мені все одно...
Дивні в нас люди бувають, нічого не скажешь.

20240118_095826.jpg
Вчора з ритуалки забрала речі, які були з ним. Я думала вони не будуть їх повертати( сподівалася, що тільки його хрестик повернуть, щоб покласти його йому). В цих речах лежали шеврони, які він останній раз купував.
По ним видно, що за цей час який батьки прожили разом почуття їх так і не вгасло. Пережили звісно багато чого, було багато різного але все таки вони любили один одного.

PS Написала і якось трішки легше стало. Дякую всім хто читає мої дописи і дякую усім за підтримку.

Sort:  
 8 months ago 

Оцей ваш знайомий, той що таку дурницю бовкнув, мабуть нікого з близьких не втрачав, а мабуть знав би що спочатку так воно і є, ти намагаєшся сконцентруватися на дрібних побутових справах, переважно щодо церемонії поховання, а у випадку з військовими це ще все множиться на 10. Нещодавно (в грудні) загинув дружинин двоюрідний брат, так от його мати також цілком спокійною, звичайною, виглядала поки похорон і поминки були, а от потім, коли вже нікого не було, от тоді її накрила така хвиля горя та відчаю... але цього майже ніхто не бачив. То ж вам бажаю стійкості та сил, щоб впоратися із цієї втратою дуже близької вам людини. Заходьте сюди, писанина справді трохи помагає.

 8 months ago (edited)

Тримайся люба, велика втрата. Треба триматися, а ті хто говоре погане, не слухай їх.

 8 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60583.13
ETH 2342.84
USDT 1.00
SBD 2.48