🥧ОДНА З УЛЮБЛЕНИХ СТРАВ🥧

in Ukraine on Steem2 years ago

МОЯ УЛЮБЛЕНА СТРАВА.png

Сьогоднішній допис буде солоденький. В ньому розповім про яблуневий пиріг на швидку руку з інгредієнтів, які завжди є в холодильнику. Такий собі пиріг не пиріг)))

Приймаю участь у конкурсі "Моя улюблена страва". Це рецепт один із них, я так і не вирішила яка в мене сама улюблена. Головне, що всі страви швидкі в приготуванні і без зайвих заморочок.

Інгредієнти:
Три яблука
Цукор
Кориця
Для тіста:
Чотири яйця
Цукор
Сметана
Розпушувач тіста
Борошно

20220912_194114.jpg
Яблука очистити від кожури і нарізати так як вам подобається.
Посолодити і додати трішки кориці для смаку. Якщо ви не полюбляєте корицю, то вона там зовсім не обов'язково.
Всі інгредієнти я клала на око, тому в мене вийшло три яблука, дві столові ложки цукру і пів чайної ложки кориці( я її обожнюю)

20220912_194416.jpg
Все добре перемішати.

Тісто в приготуванні таке важке, що навіть в мене дочка його зробила, поки я нарізала яблука.

20220912_195014.jpg
Чотири яйця змішуємо з двома столовими ложками цукру. Додаємо п'ятдесят грам сметани,все добре перемішати.
Борошно додаємо поступово з розпушувачем тіста.
По консистенції тісто повинно вийти, як густа сметана.

І ось ми дойшли до самого цікавого в приготуванні.
З'єднуємо всі інгредієнти.
В форму змащену маслом, викладаємо наші яблука і все заливаємо нашим тістом.

20220912_200037.jpg
Випікаємо при температурі 180°.

20220912_214032.jpg

На вигляд не дуже гарний, а на смак дуже смачно.
Сподіваюсь комусь буде користий мій рецепт яблуневого пирога.

Смачного!

Sort:  
 2 years ago 

Смакота!) Шарлотка це вже класика :)

 2 years ago 

О, шарлотку і я люблю 🤣

 2 years ago 

Ні це не шарлотка🤣 це періг не періг з яблук🤣🤣🤣🤣

 2 years ago 

Ну я так шарлотку готую🤣. Рецепт такий же

Ось декілька днів дивлюся дописи. І через один про улублену страву. Всі такі гарні і смачні, хоть мандруй до кожного на обід

Не знаю як іншим, а мені і на вигляд смачно)

 2 years ago 

Дуже смачна)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57962.42
ETH 3050.85
USDT 1.00
SBD 2.25