Culinary Сontest | Кулінарний конкурс | Кекс манний

in Ukraine on Steem4 months ago

Добрий день.

На уроці зарубіжної літератури ми вивчали твір Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Я його читав ще в літку. Нам задавали читати на літні канікули.

image.png

Перед новим роком ми почали вивчати цей твір і вчителька з зарубіжної літератури завдала творче завдання. Треба було вдома приготувати смаколики. Це може бути текси, цукерки, тістечка. Зробити презентацію, або відео, або написати і оформити в ворді рецепт улюблених смаколиків.

Я розповів мамі про це завдання. Ми вирішили приготувати кекси. Потім пішли до магазину і купили все що потрібно для кексів.

Я допомагав мамі, а мама допомагала мені. В нас вийшли смачні кекси.

Презентація.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Вчителька мені поставила 12 балів і похвалила за чудову роботу.

Sort:  
 4 months ago 

Твої кекси виглядають дуже апетитно. Ти великий молодець, що готуєш. Я сьогодні теж випікала кекси, але твої виглядають краще за мої 😃. Я обов’язково спечу кекси за твоїм рецептом.

 4 months ago 

ок
дякую

 4 months ago 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68564.93
ETH 3839.30
USDT 1.00
SBD 3.67