Як працюють делегати STEEM POWER?

Всім вітання, дуже давно не заходив в steemit і тут згадав за цей проєкт.

Питання суто технічне, я хоч і дотичний до сфери інформаційних технологій, все ж блокчейн це не моя сильна сторона.

І от питання таке: як працює делегування STEEM POWER?

Тобто умовно кажучи у мене є 1000 STEEM POWER, то я можу делегувати ці ресурси комусь і вага його голосу стане сильнішою і навпаки якщо мені будуть делегувати STEEM POWER ситуація буде аналогічною? Як бронюються ці делеговані ресурси? За принципом позички чи донату користувачу?

Інформації не так багато щоб зрозуміти, тож звертаюсь до українського комʼюніті.

Дякую за відповідь!
(Сподіваюсь формат питання має право на життя 😅)

Sort:  

До речі, в українській спільноті є вікі пост/сторінка посилання із переліком правил/корисних ресурсів/топ постів евер?

Після довгої перерви якось важко орієнтуватись в мережі….

 2 months ago 

все прикріплено на головній сторінці спільнити

 2 months ago 

Привіт.

За принципом позички чи донату користувачу?

позички, потім можеш забрати .
https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/klubi-or-or-delegaciya-kuratorskomu-akauntu-or-or-oformlennya-postiv-or-or-klyuchi

 last month 

Тобто умовно кажучи у мене є 1000 STEEM POWER, то я можу делегувати ці ресурси комусь і вага його голосу стане сильнішою і навпаки якщо мені будуть делегувати STEEM POWER ситуація буде аналогічною?


Добрий день. Так, ви вірно зрозуміли 😁. Плюс за делегацію ви отримаєте відсоток.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69033.32
ETH 3748.46
USDT 1.00
SBD 3.67