Зимовий настрій

in Ukraine on Steem6 months ago

Сьогодні я беру участь у конкурсі від @olesia під назвою "Зимовий настрій".

image.png

Зазвичай зимовий настрій у мене асоціюється зі святами. У нас збереглися чудові традиції святкувань: колядування, походи вертепів, приготування традиційних страв, освячення води... Але цього року святкового настрою немає. Цьогоріч зимовий настрій в мене асоціюється з морозами.

image.png

Справа в тому, що в останні кілька днів до нас завітали морози, які вночі інколи досягають двадцяти градусів. Така зимова погода подарувала нам багато дуже мальовничих картин. Навколо все замерзло, навіть гілки дерев вкриті льодом. Перед морозами саме випав сніг. Все це дало нам відчути справжню зиму, якою вона була в розповідях наших батьків:

image.png

Не обійшлося і без збитків. Мороз добрався до труби з водою, через що вона тріснула і у нас з’явився справжній фонтан. Ми його помітили не одразу, але пощастило, що цей пропуск був надворі. Його вдалося легко усунути.

image.png

Йдучи засніженим подвір’ям, мене супроводжує гучний звук. Це сніг рипить під ногами. Це звук дитинства, звук, який у мене асоціюється з прикрашеною ялинкою, з Новим роком та Різдвом.

image.png

Як не дивно, зима дає надію, що попереду нас чекає щось хороше. Можливо це через те, що саме зимою розпочинається новий рік, а ми завжди сподіваємося, що наступний рік буде кращим за попередній. А можливо це пов’язано з тим, що після важкої зими неодмінно настає весна, яка дарує нам тепло і пробудження нового життя.

image.png

Ця зимова погода, хоча й змушувала мене якнайшвидше втікати в теплий будинок, все таки подарувала незабутні картини. Я не змогла втриматися і неначе дитина два дні ходила з телефоном і фотографувала все навколо.

image.png

Тепер у моєму телефоні назавжди залишиться згадка про зиму 2024 року. Вони будуть нагадувати мені про зимовий настрій, який панував у нас протягом цих днів.

Якщо вірити синоптикам, попереду нас чекає потепління, а отже, все, що я показала вам на фотографії зміниться на воду і болото. Буде не так красиво, але я не проти, бо надаю перевагу теплу.

Бажаю нам всім не втрачати надії, що попереду нас неодмінно чекає щось хороше!

Sort:  
 6 months ago 

А у вас звідки вода? З водопроводу чи зі свердловини? Бо у нас зі свердловини, то ж наче все ок, хоча також морози люті. Хоча може на кілька градусів і менші, бо в нас немає термометра 😄.

Гарні фото!

 6 months ago 

В нас насос качає воду з колодязя. Труби прокладені глибоко і виходять на поверхню вже в приміщенні. Але є окремо виведена труба для того щоб можна було набрати також воду і надворі для господарських потреб. Саме вона і тріснула.

 6 months ago 

О, у мене також кран виведений надвір і я забув його перекрити(( Начебто нічого не тече, але щось я боюся, що самому кранові гаплик((

Your writing is lovely and emotional in the mood of winter. You have created new descriptions and augmented them with real images. Your personal experiences and conference comments are an invitation to readers to embrace the winter season. The text is rich and the pictures are especially prized. Your organization is also good and helpful to understand. You have it all sorted out and your confidence shines through. This text communicates sweetness and kinship in the hobby experience and gives readers a new perspective. Thank you!

 6 months ago 

Thanks for the good feedback :)

 6 months ago (edited)

Ой, які гарні світлини! Макрофотографії найбільше всього передають зимову красу, бо очима таке ніяк неможливо розгледіти!)))

 6 months ago 

Я люблю макрофотографії. Вони справді показують нам щось нове. Те, на що ми не звертаємо уваги.

 6 months ago 

Люблю, коли багато снігу. Фоточки просто вогонь, справжня зима!

 6 months ago 

Дякую! У нас зараз справді справжня зима, я б вже і не проти щоб потепліло :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66372.71
ETH 3445.12
USDT 1.00
SBD 2.63