Загадка кашлю розкрита

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Сьогодні я хочу поділитися з вами продовженням вчорашньої історії. Вчора ми отримали направлення на здачу аналізів крові і комп’ютерну рентгенографію грудної клітки. Тому сьогодні із самого ранку зібралися і поїхали в дитячу поліклініку.

image.png

Проколювання пальчика і здачу крові Даринка пройшла мужньо. З цим завданням ми впоралися достатньо швидко. А от рентген потрібно було робити в дорослій поліклініці. Ми поїхали туди.

image.png

На жаль, тут нас очікувала досить велика черга, бо рентген тут роблять всі, діти і дорослі не розділені. Дочекавшись своєї черги, ми зробили знімок.

Найцікавіше почалося на етапі розшифровки знімку. Лікар, який би мав перейматися чи намає чогось у легенях, раптово за знімком зробив висновок про те, що у Даринки сколіоз, а одне плече вище від іншого на цілих 3 сантиметри. Це він мені оголосив напористо з наїздами, мовляв що ж я за така мати, як я цього не бачу, що я на заробітках сиджу і дитини не бачу. Одним словом повів себе неадекватно. Виявлення такого сильного сколіозу у дитини мене просто вбило. До всього, рентген показав, що у Даринки бронхіт.

І от я з такими результатами їду я з дитиною до нашої дільничної лікарки. Розповідаючи про сколіоз я аж розплакалася. Лікарка роздягнула дитину, оглянула і сказала, що рентгенолог нам якісь дурниці наговорив. Але щоб знати напевне, направила нас до ортопеда. А от для лікування бронхіту вона нам виписала антибіотик.

Ми з Даринкою прийшли на прийом до ортопеда. Він оглянув дитину і кваліфіковано визначив, що рентгенолог придурок. За його словами сколіозу в дитини немає зовсім ніякого, крім того, за тим типом рентгенологічного знімку, який ми робили, визначити викривлення хребта неможливо. Для цього потрібно робити зовсім інший знімок.

Проте ортопед виявив на шийних хребцях у Даринки невелику ґульку і порекомендував пройти курс електромасажу (10 днів) та курс спеціальних вправ для хребта. Також він прописав місяць попити саше з вмістом кальцію, вітаміну D3 та вітаміну К2. За його словами все це усуне будь-який ризик розвитку сколіозу.

Після цього ми з Даринкою попрямували записуватися на масаж та вправи. Як виявилося, на електромасаж записуватися непотрібно, там діє жива черга. Але через відключення електроенергії потрібно знати в якій черзі відключень перебуває дитяча поліклініка. Крім того, черга на цю процедуру величезна, бо сюди приходять і малі, і старі. Завтра ми виберемо час і поїдемо на перший сеанс.

На лікувальні вправи дітей набирають групами. На найближчий час все зайнято, тому Даринку записали аж на 27 березня. Це не страшно, бо вправи є не терміновими.

Після цього всього мене ще чекав візит в аптеку, де я знову залишила майже 1000 грн. Цілу зиму я відношу всі наші доходи в аптеку і це ніяк не завершиться.

Всі ці походеньки по лікарях зайняли нам пів дня. Але найгірше, що вони коштували мені цілу купу нервів. Я мусила трохи сісти, оговтатися, зібратися з думками і взялася з Даринкою робити уроки.

image.png

До речі сьогодні ми таки доробили куб з паперу, який розпочали робити вчора. Скажу чесно, склеїти його було не таким вже й легким завданням.

Будьте здоровими, щоб вам не довелося ходити до не зовсім адекватних лікарів!

Sort:  
 2 years ago 

Нехай Даринка швидше одужає!
А що за вправи для хребта від сколіозу? Поділитись?

 2 years ago 

Я не знаю що це за вправи. В направленні було написано просто "лікувальна фізкультура". Але ми пішли на огляд до іншого ортопеда і він сказав, що ніяких вправ не потрібно, тому ми не будемо ходити.

 2 years ago 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94