Я стала дельфіном! 🐬

in Ukraine on Steem8 months ago (edited)

Нарешті я цього досягла! Але шлях був довгим. Дo речі, з нагоди мого нового статусу дитина спеціально намалювала дельфіна.

А тепер я трохи розповім про свій шлях.

Зареєструвалася я у Steemit у липні 2022 року. До того тут активно писав мій чоловік. Спочатку я скептично ставилася до його хобі, але згодом це мене теж зацікавило. Найбільше мені імпонувала можливість ділитися дописами на улюблену тему. Саме тому після реєстрації, я підписалася на спільноти SteemFoods та Steemit Iron Chef. Як ви здогадалися, спочатку я планувала ділитися виключно кулінарним контентом.

Мій перший допис, який я опублікувала із великим хвилюванням, якимось дивом був підтриманий steemcurator01. Це була розповідь про приготування квашених огірків. Я вірю, що кулінарія - це не тільки висока кухня, а в першу чергу страви, які ми готуємо вдома для своїх рідних і в які ми вкладаємо всю душу. Саме тому мої дописи були про квашені огірки, домашній кисломолочний сир, налисники, салат "Олів’є" та інші цілком звичні для нас страви.

image.png

Деякі мої дописи продовжував підтримувати steemcurator01, тому мій акаунт стрімко набирав сили. Хоча якби були SBD, то він би її набирав ще стрімкіше 😃.

Згодом мені захотілося ділитися не лише стравами, а й подіями з життя, тому я почала писати в українську спільноту. Тут класно, можна писати на будь-яку тему. Але найбільша перевага полягає в тому, що тут можна писати рідною мовою, а це набагато легше і швидше.

image.png

Так я впевнено прямувала до свого першого дельфіна, але в Україні ситуація непередбачувана, в тому числі економічна. Інколи розраховуєш на одне, а стається щось інше. Так і ми з чоловіком - замовили кухонні меблі, розраховуючи на його зарплатню, як раптом її перестали виплачувати. Так мені довелося зробити Power Down на 2000 STEEM, щоб ми вчасно змогли оплатити покупку і не залазили у борги. Я не хотіла щоб Power Down робив @o1eh, оскільки він є куратором і представником STEEM. Так я врятувала його акаунт 😇.

Після Power Down мій шлях до дельфіна став надзвичайно довгим. Я втратила майже всю підтримку і здавалося, що я рухаюся вперед по міліметру. Інколи мені здавалося, що мої дописи просто ніхто не читає і я робила перерви, але потім знову поверталася до писання.

Час минав і я повільно, інколи дуже повільно, але підбиралася все ближче до дельфіна. Сьогодні зробивши черговий Power Up, я побачила, що перетнула омріяну позначку в 5000 SP. Насправді це нічого не означає, але мені чомусь так приємно 😊

І хоча я зовсім не певна, що так буде, але бажаю сама собі рухатися далі і збирати нових дельфінчиків!

Sort:  
 8 months ago 
 8 months ago 

Hello Santa🎅! Looks like Christmas miracles really do happen. At first I thought you mistakenly delegated 20k SP to me, but then I saw your comment. Thank you, you made a very pleasant surprise😊.

Merry Christmas and Happy New Year🎄!

 8 months ago 

Клас, вітаю з дельфінятком!☺️👍

 8 months ago 

Дякую 😊!

 8 months ago 

Щирі вітання, і нехай далі буде легше та швидше!

 8 months ago 

Дякую 🌸

 8 months ago 

Я скількі раз уходила і поверталася до платформи. Не знаю на довго повернулась, думаю що надовго

 8 months ago 

Добре, що повертаєтеся. Більше не тікайте 🙂

 8 months ago 

Вітаю!

 8 months ago 

Дякую! 😀

Vitaiu! 🥳

 8 months ago 

Thank you 😊

 8 months ago 

Ой! Як чудово! Я така рада за вас, а тепер ще й за вашого чоловіка! Який подарунок до Нового року - звання Дельфіна! Я їх так люблю, колись малювала на стінах під'їзду)) У ванній кімнаті у мене були штори з дельфінами! Я раніше була на платформі "Голос" теж дельфіном, але під час хвороби сина зняла все, що можна було зняти... Але зате пам'ятаю ту радість, з якою я зустріла це звання! Я там була ведучою конкурсів, майданчика – літературна майстерня… Але це було, ніби в іншому житті… Вітаю Вас! Нехай це буде один із кроків до нового щастя! Дякую вам з Олегом за творчість, за ставлення до своїх колег-друзів! Удачі та щастя у всьому! 🌹 🌹 🌹

 8 months ago 

Дякую за такі теплі вітання! До речі я теж люблю дельфінів, це чудові, розумні і добрі тварини.

Я там була ведучою конкурсів, майданчика – літературна майстерня…

Шкода, що тут є мало ваших колег поетів. Було б веселіше і цікавіше. Але я рада, що ви ділитися з нами своїми щоденними подіями, думками і віршами з нами.

Здоров’я вам і творчого натхнення!

 8 months ago 

✋🌹 щиро дякую..

 8 months ago 

О, вітаю! Справді, без підтримки дуже крупних китів це надзвичайно довго. Я повернувся на Стіміт два місяці тому і вже майже накопичив 400 SP (стільки ж у мене було), при чому я нічого не виводив , а лише робив паверап. Наразі стімкуратор намбер ван ще не лайкнув жодного мого поста

 8 months ago 

Наразі стімкуратор намбер ван ще не лайкнув жодного мого поста

Я помітила, що останні кілька місяців цей акаунт голосує в основному за звіти та учасників Steemit Engagement Challenge. Раніше він блукав спільнотами і голосував за різних авторів, але це мабуть було багато роботи і тепер вони змінили підхід.

 8 months ago 

Стало цікаво, що то таке Steemit Engagement Challenge. Пошукав інфу, багато дописів російською. Абсолютно не хочеться мати з ними справу, байдуже чи то росіяни, чи просто "узкоговорящие". Прикро, що стімкуратор їх підтримує

 8 months ago 

Steemit Engagement Challenge - це конкурс, який проводиться у семи спільнотах. Кожна спільнота пропонує свою тему для дописів. Цього тижня ось ці теми: https://steemit.com/boomingsupport/@steemitblog/steemit-update-december-18th-2023-steemit-engagement-challenge-season-14-week-4

Там не має російських спільнот, але можливо росіяни беруть участь у цих конкурсах.

 8 months ago 

Дякую, як матиму час можливо почитаю, що там по чому, але його завжди бракує))

Congratulations 👏

 8 months ago 

Thank you 😊

 8 months ago 

Щиро вітаю, "новоспечений дельфінчік"! Бажаю від усієї душі нових досягнень і стрімкого росту, аби дельфіни приєднувалися один за одним!)))

 8 months ago 

Дякую вам за такі гарні побажання 😃

Congratulations!

Your post has been upvoted by @steemladies.
The community where the Steemian ladies can be free to express themselves, be creative, learn from each other, and give support to their fellow lady Steemians.

Manually curated by patjewell for Steem For Ladies

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60497.39
ETH 2637.52
USDT 1.00
SBD 2.56