Всі сьогодні на город!

in Ukraine on Steem20 days ago

Сьогодні субота та ще й гарна погода, земля підсохла після кількох дощових днів і склалися ідеальні умови для городніх робіт. Тому сьогоднішній мій допис буде про садівництво.

Отже, із самого ранку я вирушила на город, бо планів у мене було багато. Дорога моя пролягала попри мій квітник, де мене зачарував мій бузок.

image.png

Справжня весняна краса!

Трохи далі я проходила повз посаджені минулої осені кущів полуниці. Схоже вони себе дуже добре почувають і я сподіваюся вже цього літа порадують дитину смачними і великими ягодами.

image.png

Я не просто так очікую на ягоди цього літа, для цього є ось такі вагомі причини:

image.png

А на наступній фотографії я намагалася зафіксувати зовсім крихітні паростки петрушки, яку я сіяла раніше, а тепер вона зійшла.

image.png

Схожа історія і з кропом, але він виглядає ще крихітнішим, бо в нього не такі широкі листочки.

image.png

У четвер я купила розсаду капусти і ввечері її посадила. Ось такий вигляд вона має зараз:


Вона ще не встигла прийнятися і випрямитися, але той факт, що вона не зів’яла і не почала сохнути означає, що з капустою точно все буде гаразд.

А сьогодні я посіяла червоний буряк, який за кілька місяців стане смачним борщиком. Я намагалася сфотографувати насіння на ґрунті, але, на жаль, нічого не вийшло. На фоні ґрунту насінин не видно зовсім.

image.png

А потім була головна робота на сьогодні - садіння картоплі. Ми мали посадити дві великі грядки, тому роботи було багато. Через погодні умови та організаційні причини цього року ми садили картоплю не таким способом як завжди. Спочатку ми перед початком дощів виорали грядку. Потім, коли дощі закінчилися і ґрунт трохи підсох, замолили трактор щоб пройшовся боронами. А сьогодні зранку трактор, як тут кажуть, "нарізав" нам рядки:

image.png

Нам залишилося покласти туди картоплю і засунути кожен рядок. На щастя після такої обробки грядки ґрунт став м’яким і гарно розсипався, тому робота нам пішла дуже швидко і відносно легко.

image.png

Але через те, що площа була велика, я все одно добряче стомилася. Я була впевнена, що ми сьогодні не впораємося з цим завданням і трішки роботи залишиться на понеділок, однак я помилялася. Робота кипіла і ми встигли зробити все ще до обіду. Фантастика!

image.png

Тепер у мене є ще пів дня щоб погуляти з дитиною та зайнятися кухонними справами. На цьому я буду з вами прощатися. На все добре!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67