Влітку ще не пізно щось садити

in Ukraine on Steem2 months ago

Субота зазвичай є найбільш зручним днем для щотижневих покупок. Ось і вчорашній день не став виключенням. Я поїхала в місто за продуктами. Обійти мені довелося кілька точок, серед яких був один із ринків. Я ходжу на ринок, оскільки там продають дуже хороші і свіжі овочі та фрукти.

Потрапивши на ринок, я не могла не звернути увагу на різноманітну розсаду, яку тут продавали. Виявилося, що продавці були готові віддати цю розсаду за доволі приємною ціною. Надворі літо, мабуть сезон садіння завершується, тому і ціни на розсаду падають. Я вирішила скористатися такою вигідною пропозицією і накупляла різного і всякого.

image.png

Оскільки день був спекотний, процес садіння я відклала на вечір.

Ввечері я взялася до роботи. Спочатку висадила капусту.


У мене вже є капуста, яка зараз якраз закручується і формує дуже гарні головки. А врожай ось цієї капусти буде пізніше. Так я завжди матиму свіженьку капустину.

Далі в хід пішли помідори.


Я дуже люблю власноруч вирощені помідори. Як вони класно пахнуть! І смак у них набагато більш виражений. Куповані помідори практично не мають запаху.

Після помідорів, я взялася за висаджування перцю.

image.png

А ще мені дуже захотілося посадити баклажани.

image.png

Я люблю готувати тушковані баклажани з цибулькою.

Коли я закінчила роботу, вирішила ще прогулятися городом. Мене засмутило те, що всю цю працю постійно хтось хоче зіпсувати. Біля огірків собаки вирили величезну яму. Добре, що рослини не зачіпили. А от цибулю хтось підрив під землею. Доведеться всю цибулю негайно забирати з городу. Кріп обсіли якісь дрібні мушки. Вони не зашкодили рослинам, але коли я хочу використати кріп для якоїсь страви, доводиться півгодини перебирати його щоб позбутися комах.

Отак гуляючи городом, я вирішила ще показати вам конструкцію, яку ми зробили для огірків.

image.png

Тепер огірки наче ліани будуть чіплятися за мотузки і з їх допомогою витися вгору. Потім буде дуже зручно збирати плоди.

Отакий у мене вчора був суботній день. Мирного неба вам!

Sort:  

TEAM 5

Congratulations! This post has been upvoted through steemcuratorXX We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.



Curated by : @o1eh

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62