Творчість допомагає у навчанні

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Я вже згадувала, що Даринка підхопила у школі вірус. Тож ми знову лікуємося. На жаль цього разу все пішло не так просто як завжди. Вірус дав ускладнення і в дитини розвинувся бронхіт. Інтоксикація була настільки сильною, що у дитини аж ноги боліли і вона не могла нормально ходити. Нам навіть пропонували лягати в лікарню на денний стаціонар. Це сильно мене налякало, але зрештою лікарка просто приписала антибіотики.

Водночас в школі навчання не припиняється, а програма дуже інтенсивна і важлива. Наприклад, зараз діти починають вивчати ділення. Якщо такі уроки пропустити, то можна дуже сильно відстати і потім буде надзвичайно важко. І хоч мені цього дуже не хочеться, але ми змушені приєднуватися до деяких онлайн-уроків. Ті, до яких ми не приєднуємося, ми проходимо самостійно.

Хворій дитині вчитися важко, але вона в мене відповідальна, тому сама наполягає на тому щоб ми зробили те, що потрібно. Тому ми потрохи, коли можемо, вчимося.

На щастя нам допомагає те, що серед різноманітних завдань є творчі і цікаві. Особливо нам сподобалося завдання з хімії. Дитині потрібно було вистригти елементи, з яких буде складено ялинку, та незвичні гірлянди.

image.png

Незвичність гірлянд полягає в тому, що вони складаються з атомів та молекул. Ось вони:

Це чудовий спосіб познайомити маленьких дітей з такими складними поняттями як атоми і молекули. Дитина вирізала елементи, а я їй допомогла їх склеювати. Так ми і хімію вчили, і новорічний настрій отримали. Ось що у нас вийшло:

image.png

Сьогодні я помітила по стану дитини невелике покращення - вона почала трішки менше кашляти. Думаю вже почав діяти антибіотик. На щастя ноги перестали боліти ще вчора і сьогодні вона вже радісно скаче по кімнаті. Отже, будемо сподіватися, що скоро ми будемо здорові.

Завтра виповнюється 40 днів як померла моя бабуся. Дуже шкода, але я не зможу відвідати Службу Божу щоб її пам’янути. Від цього трохи сумно... Скоріше б вже подолати ті недуги.

Будьте здорові та мирного неба всім!

Sort:  
 2 years ago 

Це ви гарно придумали!)))Видужуйте скоріше! Побажання навзаєм!

 2 years ago 

Бажаю скорішого одужання 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80