Страшний і гарний павучок

in Ukraine on Steem6 days ago

Протягом всього свого життя я ніколи не боялася павуків. Я виросла в селі, тому ці істоти так чи інакше завжди супроводжували мене. Скільки б ти не прибирав, в кутку сільської хати завжди зачаїться якийсь павук, а надворі то і взагалі їхнє царство.

Павуки трапляються різних форм і забарвлення. Звичайні хатні павуки знайомі всім, в них крихітне черевце і дуже довгі лапки. Надворі можна натрапити на павуків з великим черевцем з різними химерними візерунками. Інколи вони навіть проникають у домівки. Я завжди абсолютно безпечно ставилася до них, а чоловік брав їх у руки і викидав на вулицю.

Але тепер, зустрівши цього павука, я трішки злякалася:

image.png

Справа в тому, що ЗМІ роблять свою справу. Спочатку повідомлялося про отруйного павука-каракурта в Одесі, а тепер про інший вид отруйного павука десь під Ірпінем.

image.png

Колись в Україні не було отруйних павуків, лише зрідка траплялися 1 - 2 види на крайньому півдні. Але останні кілька років в нас дуже теплі зими і ці кусючі істоти потроху мігрували на північ, потрапивши в Україну.

image.png

Тепер, дивлячись на цього страхітливого красеня, я не маю певності, що він абсолютно безпечний. Хто знає скільки тих видів отруйних павуків є і скільки з них проникло у Україну. На щастя цей конкретний павучок зустрівся мені надворі, біля вхідних дверей, а не в будинку, тож не було необхідності щось із ним робити. А за кілька днів він піде собі шукати інше місце для полювання на комах.

Цікаво, що ще нам несе зміна клімату.

Sort:  
 6 days ago 

Я не боюсь павуків, та від вигляду цього гіганта якось і мені не по собі. Я б напевно не підійшов до нього надто близько тим більше після останіх новин. Ніякої довіри не внушає це велетень.

 6 days ago 

Google об'єктив дуже корисний інструмент)) Тут дуже фото розмите, щоб він точно визачив, якби ви самі це зробили, то було б точніше, але все ж схоже, що це один з видів з родини колопрядів, цілком собі звичайних павуків. А оцю зраду про отруйних павуків розканяють з рашки, там ще біолабораторії підключили 🤯

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56766.86
ETH 2492.90
USDT 1.00
SBD 2.36