Смачний салат

in Ukraine on Steem25 days ago

Сьогодні в Даринки останній день дистанційного навчання. Завтра вона вже йде до школи і відразу має написати дві контрольні роботи. Довелося сьогодні крім уроків ще попрацювати додатково і підготуватися до цих контрольних з української мови і математики. Можна сказати, що це останній ривок, бо після цих контрольних серйозних уроків вже не буде. Попереду омріяні літні канікули. Я вже не можу дочекатися цих канікулів, бо навчання забирає надто багато часу, особливо якщо воно дистанційне.

А ще сьогодні у мого батька день народження. Але так як це робочий день, ніякого святкування не планувалося, воно буде у неділю. Проте я все таки вирішила приготувати з цієї нагоди салат. Рецепт вигадала сама, з салатами так часто буває. Але оскільки страва всім сподобалася і її миттєво з’їли, то я хочу поділитися з вами рецептом. Може комусь також захочеться приготувати.

Отже, для приготування салату мені потрібні:

  • копчене куряче філе
  • мариновані печериці (шампіньйони)
  • твердий сир
  • цибуля

Твердий сир і філе я нарізала кубиком:


Цибулю можна нарізати як вам до вподоби:

IMG_20240521_204817.jpg

Гриби я нарізала по половинках (на фото вони ще цілі).

IMG_20240521_204436.jpg

А ось це кінцевий результат:

IMG_20240521_205106.jpg

Салат потрібно ще перемішати перед споживанням, але я його не встигла сфотографувати у перемішаному вигляді. Незважаючи, що я зробила досить багато салату, він дуже швидко зник. Швидше ніж я сподівалася.

На жаль тепер у нас, як і по всій Україні, щодня вимикають світло. Це звичайно викликає багато незручностей, особливо якщо години відключення припадають на вечір. Часто через це не вдається зробити все, що заплановано. Останні дві доби нам щастило, світло вимикали, коли була глибока ніч.

В нас є генератор. Ним добре користуватися вдень, але ввечері, коли надворі дуже тихо, мені якось не хочеться гудіти генератором на цілу вулицю. Тому у випадку відключень вечори ми проводимо в темряві. Зате є шанс відпочити.

Дякую всім своїм читачам за те, що завітали. Бережіть себе!

Sort:  

Wow
Quedé sorprendida al saber que en Ucrania también falla la energía eléctrica.

Aquí en Venezuela en un grave problema, pero ya nos hemos acostumbrado a estás deficiencias.

Tu ensalada se ve interesante. Me gustaría intentar hacerla.

Un saludo desde Venezuela 🙋🏻🇻🇪

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66228.07
ETH 3559.90
USDT 1.00
SBD 3.01