Поробка з яблука 🍎

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

21 жовтня відзначається Всесвітній День яблук! До того ж 16 жовтня був День здорового харчування. З нагоди таких днів у школі, де навчається Даринка, організували конкурс поробок з... яблука. І зробити цю поробку потрібно вже сьогодні, оскільки конкурс буде вже завтра. Отже, наш вечір пройшов у підготовці до конкурсу "Хто яблуко з’їдає - у лікарні не буває!".

Завдання доволі нестандартне, тому спершу я зайшла в Інтернет щоб подивитися, якими взагалі бувають поробки з яблука. Там я знайшла чимало фотографій виробів і навіть дві покрокові інструкції. Я подумала, що ті вироби, на які є покрокова інструкція, зроблять інші учні класу, тому я обрала варіант, на який інструкція мені не траплялася. Таким чином, сьогодні ми робитимемо краба з яблука.

Для виробу нам потрібно одне яблуко. Спершу потрібно його гарно вимити і висушити.

image.png

Далі вирізаємо з нього окремі елементи: клешні, панцир і лапки.

image.png

Панцир - це половинка яблука. На цю половинку яблука ми також прикріплюємо очка. Очі можна робити з будь-чого чорного. Я взяла хвостик від яблука, розрізала його навпіл і використала ці дві частинки для очей.

Далі беремо тарілку і викладаємо всі вирізані елементи так, щоб у нас вийшов готовий краб. У нас вийшов ось такий виріб:


А тепер одна хитрість. Ви знаєте, розрізане яблуко досить швидко темніє на відкритому повітрі. Це спричинено наявністю заліза в ньому, яке окислюється. Щоб зберегти розрізане яблуко білим, потрібно обприскати його соком лимона. Добре, що в мене був лимон. Я щедро полила лимонним соком наш виріб.

image.png

Тепер виникло питання: як його доставити у школу? Очевидно доведеться виріб нести разом із тарілкою. Так і зробимо. Завтра акуратно разом з тарілкою понесемо до школи. Я допоможу дитині донести його аж до класу.

Нам далеко добиратися до школи. Зараз ми живемо у селі, тому нам до школи потрібно їхати 6 кілометрів. Але добре, що ми добиратимемося машиною.

Побажайте нам успіху в конкурсі 😀

Sort:  
 2 years ago 

А зубочистками не скріплювали?)

Успіху на шляху до школи))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

Супер!))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60870.66
ETH 2917.09
USDT 1.00
SBD 3.62