Помідори і спека

in Ukraine on Steem8 days ago

IMG_20240819_163928.jpg

Сьогодні у мене був "гарячий" день. Термін "гарячий" я вжила не випадково, він був в усіх сенсах таким - і в прямому, і в переносному.

Я собі запланувала наперед, що буду закривати в банки мариновані помідори. З цією метою ще в суботу купила кілька кілограм томатів. Свої помідори ще не встигли достигнути. Та і невідомо скільки їх буде, адже наш регіон не надто сприятливий для вирощування помідорів.

І от сьогодні настав час робити з ними порядок, але ситуація дещо змінилася і в мене виникли додаткові справи. В результаті помідори і приготування вечері - наклалися. На вечерю я тушкувала м’ясо в духовці, а для помідорів кип’ятила маринад. За вікном термометр показував +34 в тіні, а в мене на кухні мабуть було всі +50. Від шаленої спеки я була геть зовсім знесилена.

Але повернемося до помідорів. Спочатку я собі приготувала все необхідне.



А потрібна була мені петрушка, кріп, часник і власне самі помідори. Кріп і петрушку не складно було знайти на городі. Часник я вимикала вже раніше, тому тепер тільки собі начистила потрібну кількість. А помідори, ті, що придбала в суботу, добряче вимила.

Після цього я, так би мовити, "укомплектувала" банки 😃.


А тепер головне - як я готувала маринад. Я скип’ятила трішки більше ніж 5 л води і налила цей кип’яток в банки з помідорами. Так їх потримала 10 хвилин, після чого увесь кип’яток з банок злила назад в каструлю. Додала солі, оцту, перцю, цукру. Ще трішки покип’ятила і потім знову розлила по банках з помідорами.

IMG_20240819_163916.jpg

А далі банки закатала кришками.

Я була дуже рада, що виконала заплановане, але через неймовірну спеку ледь волокла ноги з кухні. Але й після цього відпочити в мене не було шансів, оскільки я пообіцяла дитині, що піду з нею ввечері гуляти. Тож я без будь-якої паузи переодяглася і ми пішли у мандри.

На цьому все. Мирного неба вам!

Sort:  
 7 days ago 

В моему регіоні було прохолодно, а сьогоднішнього дня почалась спека на декілька днів

TEAM 1

Congratulations!

THE QUEST TEAM has supported your post. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


post.PNG

Curated by : @sduttaskitchen

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61882.63
ETH 2581.51
USDT 1.00
SBD 2.56