Покупка взуття🥾 і приготування нагетсів🥓

in Ukraine on Steem2 years ago

Хто читав мій вчорашній допис, той знає, що вчора день видався не дуже. Дитина захворіла, та ще й друг дитинства загинув на фронті. Через все це я відчувала себе морально дуже подавлено. Необхідно було якось відволіктися. І я придумала як. Я вирушила купити Даринці взуття, а саме кросівки.

Відвідавши три магазини дитячого одягу, я ознайомилася із асортиментом і визначилася в якому саме буду купувати. Прийшла в той магазин і ще раз оглянула все що в них було. Поки ще тепло, я обрала для дитини зручні кросівки:

image.png

Їх можна носити щодня, використовувати як змінне взуття у школі чи брати на фізкультуру.

image.png

Але тепло буде вже недовго. Дуже скоро прийде похолодання. На такий випадок я вибрала для дитини черевички:

image.png

Про ціни, звичайно, краще мовчати. Взуття тепер дуже дороге. Але що вдіяти? Дитині потрібно в чомусь ходити в школу і на прогулянки. Кросівки коштували 480 грн., а черевички аж 760 грн.

Коли я прийшла додому, дитина все приміряла. На щастя все їй підійшло і сподобалося.

Потім донечка попросила мене приготувати їй нагетси. Я відразу згадала, що у мене десь на кухні повинні бути панірувальні сухарі. Пішла перевірила - є, але трохи не такі, як я хотіла. Це були пшеничні сухарі. Проте я все одно взялася готувати нагетси.

Для приготування цієї страви мені потрібне куряче філе:

image.png

Його потрібно добре помити, обрізати зайве і нарізати невеликими ломтиками впоперек волокон:

image.png

Далі я готую кляр. Для цього мені потрібні борошно, підсолене яйце і панірувальні сухарі:

image.png

Беру шматочок м’яса, обмокую його спочатку в борошно, потім у яйце і наостанок у панірувальні сухарі. Кладу смажитися на розігрітій сковорідці з великою кількістю олії:

image.png

Смажу до готовності на легкому вогні, щоб м’ясо добре пропеклося. Все, мої нагетси готові:

image.png

До нагетсів Даринка замовила картопляне пюре. Страва, незважаючи на підвищену температуру у дитини, посмакувала їй, оскільки нагетси вийшли ніжними і м’якими. Раніше я не практикувала цю страву, однак спробувала на смак те, що вийшло, і мені теж сподобалося. Тепер я буду частіше готувати нагетси, хороша страва і не треба довго готувати.

Всім доброго і спокійного вечора!

Sort:  
Your post has been successfully curated by our Team 5 via @chant at 25%.

ezgif.com-gif-maker.gif

 2 years ago 

4gZTTLyoV1msFb1u1BdB14ZHSP5sNg8hbP9cbJyTmUqfzLXDahmRCHt9P8dapJzyMY5rDdVwG635yN4dEwVckcVMKCKJgfh6NJbKckDjqtmPsBRSfh4Q6hHYQjDEAwSu5vaNhoLNwDxdj1Af5C4viwnxV9jfw8MQwR7.png

 2 years ago 

Моя родина також не давно перехвооіла. А нагетси на вигляд смачні

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62676.37
ETH 2581.43
USDT 1.00
SBD 2.72