Перша страва від Гаррі Поттера

in Ukraine on Steem2 months ago

Вчора падав дощ, тому у мене було трохи вільного часу. Ми з Даринкою сіли гортати нашу нову книжку "Неофіційна кулінарна книга Гаррі Поттера". Я хотіла знайти якийсь рецепт, який би сподобався також дитині, щоб приготувати страву. Але сталося неочікуване 😄. Ми гортали сторінки, читали цікаві відсилки на книги про чарівника, в яких описувалося де саме згадувалася та чи інша страва, аж раптом потрапили на ось цю сторінку:

image.png

Безперечно вибір був зроблений миттєво. Даринка обожнює картоплю фрі, тому не думала ані секунди. Я перечитала рецепт. На щастя там не було ні жаб’ячих лапок, ні шкіри змії, ні мишачого хвоста. Це був класичний і добре знайомий мені рецепт картоплі фрі. Єдине, чого я не могла дотриматися, так це застосування арахісової олії, якої в наших магазинах я ніколи не бачила. Але внизу сторінки була примітка, яка зазначала, що арахісова олія хоча і є найкращою для фритюру, все-таки є надто дорогою і її можна замінити звичайною рослинною.

Отже, слідуючи вже знайомими мені кроками, я почистила картоплю та нарізала її соломкою.


Зверніть увагу, що картопля повинна бути сухою, тому нарізану картоплю необхідно попередньо ретельно промити у холодній воді, а потім промокнути сухим паперовим рушником. Це дуже важливо, інакше коли ви будете її смажити, картопляні частинки будуть злипатися.

Далі картоплю можна смажити у попередньо розігрітій олії.

image.png

Коли картопля підсмажиться, її слід викласти на паперовий рушник, який вбере у себе всю зайву олію.

image.png

Все, картопля фрі готова для споживання. Гаррі Поттер їв її на своєму першому бенкеті у Гоґвортсі, принаймні так стверджує наша нова книга, а ми їй охоче віримо. Я приготувала Даринці дві великі порції і вона змогла подужати півтори. Картоплю фрі вона полюбляє споживати із керчупом:

image.png

Раніше я пропонувала дитині інші соуси, але кетчуп їй подобається найбільше.

Отже, перша страва з нової книги була для мене дещо неочікуваною. Наступною буде якийсь десерт, рецептів яких у книзі є багато. Але ми ще не визначилися який саме. Тому до наступних кулінарних зустрічей!

Sort:  

You guys trying recipes from Hogwarts Kitchen? Please invite me next time. (:

 2 months ago 

Consider yourself invited 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58734.46
ETH 2636.20
USDT 1.00
SBD 2.43