«Об'єкт тижня» #58 - Хліб

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Сьогодні я хочу взяти участь у конкурсі від @strecoza під назвою «Об'єкт тижня» #58. Цього разу тема - хліб.

image.png

Хліб - всьому голова. Так кажуть у нас. Наш народ пережив не один голод і не один голодомор, тому до хліба нас ще маленьких вчили ставитися по-особливому. Пам’ятаю коли я була дитиною, бабуся вчила, що коли хліб впаде на землю, його потрібно підняти, поцілувати і перехреститися. Мабуть це генетична пам’ять народу про всі ті нещастя, які з ним сталися в минулому.

image.png

Я люблю хліб і різноманітні хлібо-булочні вироби. Я навіть купила була собі хлібопічку. Це дуже корисна штука, в якій можна легко випікати хліб та кекси. Чим добре пекти хліб самому? Тим, що ви можете собі підібрати саме той рецепт хліба, який вам смакує найбільше. Або ж можна постійно експериментувати і пекти різні види хліба.

image.png

На жаль мені не вдалося довго потішитися свіженьким хлібом із хлібопічки. Я декілька разів спекла кекси, трохи більше - хліб. Але дуже швидко на хлібопічку щось впало і пошкодило кришку. Дефект незначний, але в одному місці кришка не приставала щільно. Це дуже сильно впливало на процес випікання, хліб не підростав, був дуже щільним і несмачним. Деякий час я мучилася, старалася класти на кришку щось важке, але зрештою таки відмовилася від використання цього пристрою.

image.png

На щастя в магазинах від місцевих пекарень можна купити різноманітні види хліба, булочок, печива - очі розбігаються. Наприклад, в добірці фотографій до цього допису ви можете побачити калач, калач різаний, сирний та житньо-пшеничний хліб.

До речі, в наших селах винахідливі підприємці здогадалися привозити хліб просто кожному під хату. Щоразу, коли машина з хлібом приїжджає до нас, то водій голосно сигналить щоб всі навколо могли його почути та прийти купити кому що потрібно. Для людей це зручно, не треба навіть у магазин ходити. Інші підприємці, крім хліба, привозять різноманітні продукти. Таким чином кожен може щодня закупитися просто біля своєї хати.

Бажаю щоб у вас на столі завжди стояла запашна буханка хліба!

Sort:  
 last year 

В мене теж хлібопічка здуріла трохи. Тісто може ще зробити, а випікти вже не взмозі)). То ж зараз хліб печу в газовій пічці і замішую сама)). Трішки надоїло, завтра піду куплю в магазині))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68799.09
ETH 3831.96
USDT 1.00
SBD 3.63