Моя Нетерплячка

in Ukraine on Steem6 months ago

image.png

Джерело зображення

Сьогоднішній звичайний будній день насправді є не таким вже і звичайним. 17 листопада у всьому світі відзначається Міжнародний день недоношених дітей. В Україні його часто називають "Днем Нетерплячок", а самих передчасно народжених діток - нетерплячками. Мовляв, їм так не терпілося побачити цей світ, що вони вирішили покинуту утробу матері швидше.

Колись я, звичайно, не звертала уваги на цей день. Тим більше, що він співпадає із днем студента. Але 8 років тому в моєму житті сталася подія, яка це змінила. Моя донечка Даринка народилася 7-ми місячною, зовсім крихіткою. Ось такою вона була на 16-й день життя:

IMG_2990.JPG

16-й день тоді - це була ціла вічність. Це її перші фотографії, бо до того все відбувалося неначе в тумані і ми нічого не фотографували.

Як бачите, ми не могли знайти одяг її розміру, тому на ній все висить. Підгузники 0-вого розміру діставали їй аж до грудей. А їла дитина через зонд, який був вставлений у ніс. Кожні три години я приходила до неї з маленьким шприцом і з його допомогою годувала свою дитину. Досі сльози навераються як я це все згадую.

IMG_2994.JPG

В це крихітне тільце щодня вливали купу крапельниць і антибіотиків. Наші поневіряння по лікарнях тривали півтори місяці, але навіть коли ми приїхали додому, Даринка була значно меншою ніж новонароджені діти.

Тоді я дізналася, що 17 листопада є Міжнародним днем недоношених дітей. Кольором цього дня, а також всіх передчасно народжених діток, є фіолетовий, зазвичай світло-фіолетовий. У цей день відбуваються різні акції. Часто фіолетовим кольором підсвічують будівлі чи мости.

Мені запам’яталася ця дата і відтоді ми щороку 17 листопада згадуємо через що довелося пройти, а також даруємо дитині якусь дрібничку. Цього року це чудова дитяча книжка з казками за мотивами тих мультфільмів, які вона бачила:


Даринка дуже любить книжки, тому такий подарунок їй точно сподобається. Зараз дитина ще у школі і я не дочекаюся побачити її реакцію.

image.png

Тепер, дивлячись на Даринку, ніхто б не сказав, що вона народилася недоношеною. Вона найвища серед своїх однокласників. І це при тому, що в класі є діти на цілий рік старші за неї. Вона також і передовик у навчанні. Мені здається, що такі діти більш бойові. Вони напевне так хочуть наздогнати однолітків, що аж переганяють.

Sort:  
 6 months ago 

Щастя та здоров'я дівчинці Даринці ...Мила така... ✋ 🌹

 6 months ago 

Дякую вам дуже 🌼

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @solaymann

image.png

 6 months ago 

Дякую, що ділитеся, дуже зворушлива історія🫂
Здоров'я всій вашій сім’ї!

 6 months ago 

Дякую! Інколи хочеться щось розповісти. Це наче бесіда на кухні з друзями 😀

 6 months ago 

Красуня!

 6 months ago 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67489.61
ETH 3762.16
USDT 1.00
SBD 3.56