Ми знову захворіли

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Ще зовсім недавно я писала, що Даринка була хвора і ми її лікували. Ми це пройшли і вона успішно піша до школи. У неї саме був тиждень офлайн навчання.

Спочатку все було гаразд, але під кінець тижня на уроки приходило все менше дітей. Діти почали масово хворіти і у всіх, хто захворів, була висока температура. Очевидно хтось приніс якийсь вірус.

Ми дуже раділи, що Даринку це не зачіпило, оскільки вона була однією з небагатьох дітей, які прийшли у п’ятницю до школи. Але радість тривала недовго і вже пізно ввечері у п’ятницю у дитини піднялася температура.

У суботу я вирушила до аптеки. У мене був перелік ліків, які нам виписала лікарка попереднього разу. Частина ліків у нас вже була вдома, залишилися з попереднього разу, а частину мені потрібно було докупити. Купивши сироп від кашлю, льодяники та інгаляції, я заплатила 700 грн. Мабуть єдиний бізнес, який не страждає під час війни, це фармацевтичний. Завдяки ракетним ударам і відсутності електрики в людських оселях стало холодно, люди почали більше хворіти і всі йдуть в аптеку по ліки.

image.png

Вірус виявився дуже заразним. Через два дні висока температура вже була у чоловіка. Вчора вчителька надіслала нам записи уроків і за її голосом можна було почути, що вона теж заразилася. А сьогодні, на жаль, температура піднялася і в мене. Тож у нас тепер справжній лазарет.

Ліки, які нам виписують, мене розчарували. Вони достатньо дорогі, а якщо поглянути в інструкцію кожного препарату, то кожен з них є справжньою панацеєю і все чудово лікує. Я ними лікую дитину вже четвертий день, а покращення непомітно ніякого. Мабуть доведеться завтра знову їхати до лікарки, вона нам припише ліків на не менше ніж на тисячу гривень, а чи буде ефект... хто зна.

Ми, звичайно, вилікуємося, але ті хвороби вже дістали, а зима тільки починається. Попереду ще кілька місяців холодів і різних вірусів та простудних захворювань.

Здоров’я вам, мирного неба і якнайшвидшої перемоги!

Sort:  
 2 years ago 

Що ж ви надумали, знову хворіти?! Балувані!))) Закінчуйте із цим!))) ТА БУДЬТЕ ЗАВЖДИ ЗДОРОВІ!!!!

 2 years ago 

Дякую вам дуже за гарні побажання 🙂

 2 years ago 

Хай вони скоріше збудуться!!!

 2 years ago 

Прикро. Але все колись минеться. Одужуйте швидше.

 2 years ago 

Дякую! Ми старанно лікуємося, тому скоро все буде гаразд🙂.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65185.94
ETH 2630.94
USDT 1.00
SBD 2.83