Ласощі

in Ukraine on Steemlast month

Хто читає мої дописи, той знає, що я частенько люблю писати про приготування різних страв. Я дуже люблю частувати когось чимось смачненьким. І мова йде не тільки про власноруч приготовлені страви, я люблю також і купувати різні смаколики. Звичайно, найбільше моєї уваги припадає дитині. Лише для неї я не шкодудую грошей, щоб купити щось особливе.

Нещодавно я їздила в місто за деякими покупками і безперечно не втрималася щоб не купити дитині чогось смачненького.

image.png

Першими у списку були макарони. Даринка обожнює цей французький десерт. Хороші макарони коштують недешево, але я знайшла одну місцеву пекарню, яка за співвідношенням ціна/якість випікає дуже хороші десерти. Тепер я у них постійна клієнтка.

image.png

Ну як можна пройти мимо такої чудової полуниці! Наші домашні ягоди тільки набираються сили, тому я купила дитині ось таку спілу полуницю. Моя дитина не великий шанувальник подібних гостинців, але такі гарні червоні ягоди точно їй сподобаються.

image.png

Кожна дитина любить чіпси. Але чіпси Pringles - це вища ліга. Щоправда вони є дорожчими за інші чіпси, але мені вони подобаються тим, що в них ніколи немає такго надлишку смакових приправ. Якщо поїсти цих чіпсів, то в шлунку ніколи немає такого відчуття, ніби з’їв якусь некорисну їжу.

image.png

Червона риба. Її я купую доволі рідко, бо задоволення це не з дешевих. Але час від часу хочеться дитині приготувати щось іншого. Вона любить червону рибу. Я можу зварити з неї суп або, як сьогодні, підливу зі шматочками риби. Разом із картопляним пюре, це дуже класна страва.

image.png

І топ програми - малюсінький тортик. Це чудовий невеликий десерт. Тут вам і фісташки, і смачний коржик і чудовий фруктовий крем. Тортик ніжний і не надто солодкий. Це один із тих десертів, за який кондитеру варто сказати велике ДЯКУЮ.

Думаєте це все купується на один вечір? Зовсім ні, ми не такі великі ласуни. Ми живемо у селі і я їжджу за покупками у місто один чи два рази на тиждень. В селі теж є магазини, але тут здебільшого продається найнеобхідніше. Щоб закупитися продуктами на певний час, я завжди їду у місто.

Ну все, біжіть на кухню за смаколиками. Смачного!

Sort:  


We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @patjewell

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66216.02
ETH 3547.44
USDT 1.00
SBD 3.01