Квітковий куточок

in Ukraine on Steem5 months ago

Не думала я, що буду писати цей допис на початку березня, але тепла погода внесла свої корективи.

Я дуже люблю квіти. Настільки люблю, що завжди хочу їх бачити, милуватися ними. І мова йде не тільки про квіти на столі. Живучи в селі, було б дивно якби я не використала ділянку землі для створення квітника. Квітник у мене є вже багато років і я так підбирала квіти, щоб протягом всього теплого періду року там щось цвіло.

Зрештою я виявила, що найбільше хочеться квітів ранньою весною. Поява весняних квітів пробуджує масу позитивних емоцій. Тому я висадила одразу кілька видів ранніх квітів. І от цього року, погода була настільки теплою, що мій квітник замайорів різнобарв’ям квітів.

image.png

Почну я з крокусів. Правда ж краса?! Ці прекрасні квіти можна навесні знайти в Карпатах. Вони там ростуть на великих площах, буквально встеляючи гірські схили. Але в горах весна наступає на два місяці пізніше. На щастя, можна придбати насіння садових крокусів, які будуть рости просто у вашому квітнику.

image.png

А це примула звичайна. Вона відноситься до роду первоцвітів, тому як тільки зійде сніг намагається випустити свої квіточки. Як не дивно, цього року вона дещо відстає від конкурентів. Її квіточки ще лише починають розпускатися.

image.png

А це крокус, або як ще його називають, шафран у всій свої красі. Ця квіточка вже встигла повністю розкритися. І їй зовсім не страшні приморозки, які були нещодавно. Взагалі крокуси не бояться морозів. В горах їм доводиться переживати екстремальні зниження температури.

image.png

А це печіночниця, але мені більше подобається інша назва цієї квітки - переліска. Ця квіточка теж цвіте ранньою весною. Її особливістю є те, що вона є раннім пилконосом. Родом переліска також із Карпат, але садові квіти є трохи меншими за дикі.

image.png

Ну і звичайно весняний красень - первоцвіт. Завдяки своїй красі ця квітка є в колекції кожного садівника. Коли погода сонячна, то цей кущик, густо всіяний квітами, нача усміхається до мене.

Ось такий весняно-квітковий у мене сьогодні вийшов допис.

Sort:  
 5 months ago 

На мою думку печіночниця - недооцінена за красою весняна квітка, всі згадують про проліски та первоцвіти, але коли цвіте печіночниця, то лісові пагорби наче фіолетовими стають. У нас в лісі їх дуже багато, це не Карпати, лиш пагорби Розточчя)). А назва перелісниця і справді дуже гарна! 😊

 5 months ago 

У нас в лісі їх дуже багато, це не Карпати, лиш пагорби Розточчя))

Не знала, що ця квітка у дикому вигляді росте поза Карпатами. У наших лісах я її щось не бачила. І згодна, печіночниця - це справжня краса.

 5 months ago 

Здрастуйте) Любуюсь вашими квітами. Я їх теж дуже люблю і колись на дачі вирощувала і далматську ромашку, і гвоздику-шабо: Жанна Діоніс та Вогненний король, голландські тюльпани та всіх забарвлень жоржини (картошини привезла з села, де жив мій чоловік і висадила у себе на городі) Навколо дачі були жовті жоржини замість огорожі, а в центрі клумби з білими, рожевими, червоними, вишневими) Зараз у мене сваха розводить тут квіти, завжди радію їм. Багато троянд у дворі. Чекаю літа) Дякую за допис) 🌹🌹🌹

 5 months ago 

То ви теж справжній садівник :) Мабуть всі жінки люблять квіти. Вони дарують красу і радість :)

Чекаю літа)

І я дуже чекаю. Так вже хочеться тепла.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66683.89
ETH 3311.03
USDT 1.00
SBD 2.70