Кулінарна неділя

in Ukraine on Steem28 days ago

Всім привіт! У школі, де навчається моя Даринка, і далі бушує коклюш, тому нам продовжили дистанційне навчання ще на три дні. Отже, завтра я не везу дитину до школи, будемо вчитися вдома. Водночас можу сказати, що дитина вже майже здолала цю стршну хворобу. Вона ще кілька разів на день має напади кашлю, але ось уже кілька днів як жоден з них не закінчився блювотою.

Продовження дистанційного навчання принесло мені багато клопоту. На четвер у дітей було заплановане свято першого причастя, тепер же його перенести на 30-те травня. Мені потрібно було терміново їхати переброньовувати сукню, але добре, що на цей день було теж вільно. Також класу довелося змінити фотографа, оскільки попередній був 30-го чиста зайнятий. Одним словом, були різні організаційні неприємності.

Вирішивси всі питання, сьогодні я була вільна як пташка. Щоб викорирстати цей час з користю, я влаштувала собі кулінарний день.

На сніданок у нас була ось така каша:

image.png

Виглядає вишукано, чи не так? Це звичайна кукурудзяна каша, але я нарізала туди яблука та полуницю. Я не дуже люблю каші, але ця мені посмакувала. Маючи своє домашнє молоко, інколи потрібно готувати щось молочне.

На обід я взялася готувати пельмені.


Я нечасто готую цю страву, тому саме час про неї згадати.


Поки дитина гуляла в саду з чоловіком, я мала вдосталь часу щоб наліпити пельмені, а потім їх зварити.

image.png

А на вечерю з зварила плов і доповнила його смачним весняним салатом:


До речі, у склад салату входить редька, яку я вже зібрала на власному городі.

І оскільки дистанційне навчання забирає у мену купу часу, я вирішила насмажити на завтра рибу.

image.png

Думаєте я провела на кухні цілу неділю? Зовсім ні. Звичайно у мене був час і відпочити, і зробити деякі інші справи.

Цікаво, що сьогоді в небі можна було побачити одразу більше 20-ти лелек, які спокійно собі кружляли, ловлячи висхідні повітряні потоки. Ніхто з них нікуди не спішив, хоча у них уже вилупилися вічно голодні пташенята. Невже у лелек теж неділя є вихідним днем?

На цій "пташиній ноті" я прощаюся з вами. На все добре!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66342.41
ETH 3548.63
USDT 1.00
SBD 3.09