Конкурс - «Об'єкт тижня» #67. Шоколад

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Всім привіт! Сьогодні я беру участь у конкурсі від @strecoza під назвою «Об'єкт тижня». А чому? Тому що об’єктом цього тижня є шоколад!

Шоколад - це той неймовірний винахід людства, без якого не може собі уявити життя більша частина людей. Я теж відношуся до любителів шоколаду, та й солодкого взагалі. Ніхто в нашій сім’ї не відмовиться від солоденького, тому у нас завжди знайдеться щось шоколадне.

image.png

У нашому невеликому місті немає крафтових шоколадних майстерень чи фабрики з виробництва солодощів, тому ми шоколад отримуємо виключно з крамниці. Як і у всіх українців, зазвичай це АТБ. Не через те що там кращий вибір, просто більшість продуктів я закуповую саме там, тому відразу беру і щось солодке.


Особисто я найбільше полюбляю білий шоколад. Він мені дуже смакує. Через це я частенько купую цукерки або шоколадки саме з білим шоколадом.


А от моя дитина і чоловік люблять чорний шоколад, тому він є більш частим гостем у нашому домі.

Загалом я не є аж таким великим шанувальником солодкого, щоб ходити і шукати певні види солодощів чи вибирати якогось конкретного виробника. Однак мушу визнати, що солодощі виробництва компаній "Рошен" і "Світоч" для мене є найкращими. Проте і ціна на них є найвищою.


Інколи, коли я печу "пляцки", я роблю шоколад самостійно. Для цього мені потрібне вершкове масло, какао і цукор. Отриманим рідким шоколодом я намащую "пляцки" зверху. Потім шоколад застигає. Я люблю пекти і робила б це частіше, але, на жаль, мені дуже сильно не вистачає на це часу.

image.png


До речі, для конкурсу я не купувала солодощів навмисно. Я взяла ті, які накупувала дитині і зробила справжню фотосесію. Мабуть ви гадаєте, що в нас дома є ціла купа солодкого. Але це не зовсім так. Справа в тому, що я закуповуюся один раз на цілий тиждень, тому і солодощів дитині беру з розрахунку на тиждень.


Дякую @strecoza за цікаву тему для конкурсу. Мирного неба вам!

Sort:  
 last year 

banner.png

 last year 

Даремно я пізно так зайшла на ваш пост🤣🫢

How delicious they all look. I wish I could get into your post, haha
Good luck in the contest!

 last year 

Ой, скільки смаколиків!)))

 last year 

Дякую за участь.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66937.04
ETH 3270.78
USDT 1.00
SBD 2.74