Картопляна субота

in Ukraine on Steem18 hours ago

Сьогодні останній день літа. Трішки сумно, бо незабаром розпочнеться школа і багато клопотів, пов’язаних із процесом навчання. А поки ще є час я намагаюся зробити дещо на городі. Тут уже на повну котушку господарює осінь, щодня потрібно збирати якийсь врожай і робити з ним порядок.

Нещодавно я завершила готувати грядку для збирання врожаю картоплі. Мої батьки тримають корову, тому вони на грядках з картоплею садять також і кабачки. Тому мені потрібно було в першу чергу зібрати ті кабачки, а було їх чимало.

image.png

Цих кабачків вистачить для годування корови на два-три місяці, потім її годують буряками. Звичайно, крім кабачків і буряків в раціоні корови є ще багато чого.

Сьогодні я також витратила кілька годин щоб вибрати невелику ділянку картоплі. Вона розташована окремо від основних грядок і є недоступною для трактора, тому тут я працювала вручну.

image.png

Копання картоплі - важка робота, але коли постійно трапляються великі картоплини, то робота йде трішки веселіше. Мене рятувало те, що я працювала не сама.

image.png

Тривала відсутність дощів теж зробила свою справу. На грядці ґрунт став дуже твердий, доводилося рубати неначе скелю. Але оскільки на найближчі 10 днів не прогнозується ні каплі дощу, лише суцільна спека, то відкладати цю роботу немає куди.

image.png

Щодо врожайності, то можу сказати, що цього року немає на що нарікати. Врожайність хороша, хоча бувають і більш успішні роки.

image.png

Незважаючи на те, що працювати я вийшла вже по обіді, сонце ніяк не зменшувало своєї активності. Спека була неймовірна. Подумати тільки - останній день літа. Іноді в цей час вже доволі прохолодно, особливо холодними можуть бути ночі. Але це точно не про цей рік.

image.png

Трохи попрацювавши, я залишила за собою ось таку порожню грядку. От зараз допишу допис і нарешті зможу лягти відпочити.

На сьогодні все. Будьте обережні, бережіть себе і мирного неба вам!

Sort:  
 17 hours ago 

Мої батьки тримають корову, тому вони на грядках з картоплею садять також і кабачки

Мама так гарбузи садить , теж для худоби😁. Кабачки окремо, але велику грядку, то годує ними ще потім качок, коли великі і старі стають

 16 hours ago 

огогго скільки гарбузів!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.91
ETH 2476.26
USDT 1.00
SBD 2.38