Кулінарний день

in Ukraine on Steem2 years ago

Описуючи свої будні, я не можу обминути тему приготування їжі. Нічого не поробиш, це заняття займає в мене левову часту дня. Мені пощастило, адже я люблю цю справу.

Як я вже писала, нещодавно померла моя бабуся. Вона жила з нами, тож виростила і мене, і мою сестру. Вона не дожила тиждень до свого дня народження. На цей день моя сестра повідомила, що вона з сім’єю хоче приїхати. Мені потрібно було нагодувати гостей з дороги, тому я взялася до роботи.

Це не мало бути святкування чи застілля, а простий обід. Обід потрібно починати з першої страви. На мою думку українська кухня пропонує найкращу у світі першу страву - борщ. Тому перше, що я приготувала, це був саме він.

image.png

На друге до гарніру я приготувала смажені курячі стегенця. Вони виходять дуже смачними, завдяки цибулі та спеціям.

image.png

Але у людей повинен бути вибір, тому додатково я також накрутила цілу велику каструлю голубців.

![image.png]()
![image.png]()

Голубці я подаю з дуже смачною сметанково-томатною підливою. Без неї вони зовсім не так смакують, тому я вважаю, що ця підлива є невід’ємною частиною страви.

image.png

Який же стіл без салату. Я приготувала салат із сардиною, цибулею, вареними яйцями, плавленим сирком, кукурудзою та майонезом.

image.png

Також я приготувала всім відомий вінігрет, однак забула його для вас сфотографувати.

Чого ще бракує? Так, звичайно, потрібне щось солоденьке до кави чи чаю. У нас досі ще є чимало яблук, тому я спекла яблучний пиріг.

image.png

Гадаю як це все готується я вже описувала у своїх попередніх дописах, тому тут на деталях я зупинятися не буду. Скажу лише, що мені потрібно було витратити чимало часу і докласти зусиль щоб це все приготувати.

Коли сестра приїхала, то спочатку відвідала бабусю на цвинтарі. Потім ми сіли, пообідали, подумки привітали бабусю з днем народження, якого вона не дочекалася. Сумна подія, адже ми планували потішити бабусю подарунками та солодощами, які вона так любила. Натомість ми всі сиділи без неї і ділилися спогадами.

Бажаю всім мирного і чудового дня!

Sort:  
 2 years ago 

Світла пам'ять бабусі! Їй би сподобався такий обід!

 2 years ago 

Дякую, ви праві - їй би сподобалося.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78