День без портфелів

in Ukraine on Steemlast month

Цей останній навчальний тиждень мабуть є найкращим у школі. Навчання вже практично немає, а дні сповнені різноманітних урочистостей і цікавинок. Наприклад завтра у діток буде день обдарованих. Він полягає в тому, що всіх дітей збирають у концертній залі, де будуть нагороджувати тих, хто є призером різних позакласних конкурсів. Сюди входять не тільки перемоги з навчальних предметів. Тут відзначать дітей, які здобули перемоги у спортивних змаганнях, танцях, театральному мистецтві, декламуванні віршів та багато іншого. Таким чином, майже всі діти будуть переможцями.

Нам потрібно було підготуватися до завтрашнього дня, тому ми після уроків вирушили у перукарню.

IMG_20240524_134509.jpg

Нічого особливого ми не мали наміру робити, нашою метою було позбутися посічених кінчиків, тобто трішки підрізати волосся, а також зробити гарну гривку. Ми швидко впоралися.

Вже вдома вчителька прислала повідомлення, що завтра у школі також буде День без портфеля. Це така собі розважальна подія. У цей день діти повинні проявити креативність і принести свої зошити в будь-чому, крім портфелів. Насправді це весело, бо кожен намагається скористатися якомога кумеднішим "засобом для носіння". В хід ідуть навіть відра чи картонні коробки від взуття.

image.png

Даринка вирішила нести зошити і пенал у великодньому кошику. В цьому кошику вона носила паску на освячення, а тепер понесе до школи зошити.

image.png

Тож я допомогла їй підготувати все ще звечора. Спочатку я знайшла кошик, точніше не знайшла, а взяла, бо я точно знала де він є. Потім я його гарно протерла щоб там не було ніякої пилюки, а далі вже Даринка склала в нього свої речі.

Отже, завтра дитину чекає цікавий і веселий день. Тим більше, що тривалість уроків буде скорочена. Я теж трішки буду брати участь, бо я буду присутня в концертному залі на нагородженні. Сподіваюся все пройде добре і повітряна тривога не завадить урочистостям, інакше дітей доведеться вести в укриття, яке розташоване аж через кілька будинків. Але правила є правила, якщо доведеться, то будемо йти.

А зараз час відпочити. На все добре!

Sort:  
 last month 

Це дуже класний тренд, сама б хотіла його повторити, але, чи то на жаль, чи то на щастя, школу вже давно закінчила)

 last month 

Я помітила, що зараз у школі є набагато більше різних цікавих ініціатив ніж у ті часи коли вчилася я.

 last month 

Просто почали працювати молоді викладачі, які є більш відкритими до всього нового. Це не радянські бабулі, які ще сталіна бачили)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60813.09
ETH 3389.90
USDT 1.00
SBD 2.52