Contest | Color palette | WHITE FLOWERS!

in Ukraine on Steemlast year

Привіт! Сьогодні я беру участь у конкурсі від @olesia Color palette, темою якого є білі квіти.

Звичайно о цій порі найлегше знайти білі квіти на деревах. Саме зараз цвітуть сади. Дерева поодягали білі шати і це виглядає дуже красиво, особливо на фоні неба.

image.png

Якщо подивитися на цвіт дерев зблизька, то це теж чудові квіти з правильними геометричними формами.

image.png

Наш сад зараз теж забілівся, бо тепер саме час цвітіння вишень.

image.png

А вже за кілька днів кольори зміняться на рожеві, бо ось-ось повинні почати цвісти яблуні.

Але не лише серед цвіту дерев можна відшукати білі квіти. Якщо поглянути на землю, то тут можна побачити стокротки.

image.png

Це дикорослі маленькі квіточки з білими пелюстками. Зараз їхня пора, весною їх дуже багато в саду.

image.png

А в самому кутику саду видніється ще якась гарна біла квітка. Це з городу через сітку проник хрін.

image.png

Але і це ще не все. Білим цвітом також цвіте глуха кропива. Це така рослина, яка на вигляд дуже схожа на справжню кропиву, але насправді зовсім не жалить. Ось як вона цвіте:


А тепер ще давайте заглянемо у мій квітник. Я люблю вирощувати квіти, вони дуже гарні і прикрашають подвір’я. Але я не задавалася ціллю вирощувати саме білі квіти, через що знайшла лише дві білі квітки у квітнику. Перша - це нарцис:

image.png

А друга - первоцвіт зичайний:

image.png

Ось такий сьогодні у мене квітковий допис. Бажаю всім миру і спокою!

Sort:  
¡Congratulations! This post has been upvoted through -steemcurator06. We support quality posts, and good comments anywhere, with any tags.
Congratulations!.png
Curated by :<<@sduttaskitchen>>
 last year 

Чудові квіточки) Добре, що вже тепло і все квітне, я вже якось втомилася від холоду і постійних дощів

 last year 

Я теж вже так хочу літа :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60270.38
ETH 3307.79
USDT 1.00
SBD 2.40