Contest | Color palette | Рожеві квіти

in Ukraine on Steemlast year

Всім привіт. Сьогодні я беру участь у конкурсі від @olesia під назвою Contest | Color palette. Цього тижня його тема: Рожеві квіти.

image.png

Розпочну я із добре відомих всім троянд. Цей кущ рожевих троянд мені було легко знайти, оскільки він росте просто у мене у квітнику. Цього року він має більш ніж достатньо вологи, але сонця йому теж не бракує. Тому він дуже гарно і пишно цвіте.

image.png

Наступна рожева квітка - флокс. Вона також росте у мене у квітнику. Зазвичай флокси цвітуть дуже густо і щільно. Завдяки цьому їх можна дуже вдало використовувати для різноманітних композицій у квітниках. Вони цвітуть від весни і аж до осені, та не потребують якогось особливого догляду.

image.png

А це звичайна дика конюшина або, як у нас на неї кажуть, кашка. Але все одно це гарна рожева квітка. Її ніхто навмисно не вирощував і нічого нею не прикрашав. Цю квітку я знайшла на обочині дороги.

image.png

А це ще одна квітка з мого квітника - хризантема. Хризантеми є уже давніми "друзями" людей. Їх вирощували ще у давньому Китаї та імператорській Японії. А це значить, що люди з давніх давен помітили особливу красу цих квітів. А вони і справді красиві. Інколи зайду на квітник, а там такі розкішні хризантеми. Тоді я не встою і зріжу кілька щоб поставити в кімнаті у вазу.

image.png

А ось ця дивовижна квітка - це гібіскус. Її складно вирощувати і вона не дуже добре витримує зиму, тому у мене немає гібіскусів. Цю фотографію я зробила в місті. На диво хтось вирощує цю трохи вибагливу квітку просто у дворі багатоквартирного будинку. Мабуть ця людина приділяє своєму квітнику багато часу, тому що крім гібіскусів тут можна побачити цілу колекцію квітів.

Я люблю квіти, люблю їх вирощувати і люблю щоб квіти завжди були у мене на столі. Тому мені дуже подобається цей конкурс. Проте щоденні клопоти ніколи не залишають мені достатньо часу щоб зайнятися своїм квітником і реалізувати там всі свої задуми. Зате, завдяки цьому конкурс, я завжди можу на хвильку зануритися у квітковий світ.

На цьому я завершу свою участь. Щасти вам!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60460.59
ETH 2624.41
USDT 1.00
SBD 2.55