Цікава наука

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Я вже згадувала, що моя дитина навчається у школі за програмою "Інтелект України". Це не є програма для якихось особливих чи обдарованих дітей. Це альтернативна шкільна програма, затверджена Міністерством освіти України.

Перед тим як піти в перший клас, я ознайомилася з цією програмою, з цікавими ілюстрованими матеріалами, із загальною концепцією, з майбутньою учителькою. Мені програма сподобалася тим, що діти будуть багато вивчати навколишній світ, гарно ілюстровані дитячі робочі зошити повні цікавих завдань, таких як ребуси, кросворди, розмальовки, кожного уроку вчитель показує дітям медійні матеріали на великому телевізорі та ін. Я вирішила ризикнути та віддати дитину навчатися саме за цією програмою, незважаючи на те, що кожного місяця доведеться оплачувати вартість зошитів, яка складає 350 грн.

Проте дуже швидко виявилося, що навчання за програмою "Інтелект України" є значно інтенсивнішим і важчим ніж за звичайною. Я зовсім не планувала надмірно навантажувати дитину, оскільки для мене вона і далі залишається тією крихіткою в кувезі. Але Даринка вже подружилася з однокласниками, полюбила свій клас, їй сподобалася вчителька, тому ми не переводилися у звичайний клас.

І добре зробили. Хоча Даринка проводить більше часу за навчанням від своїх ровесників, це навчання проходить цікаво. Крім всього, що я вже згадувала, її навчання супроводжується численними цікавими експериментами та практичними завданнями.

Для мене було трохи шокуючим те, що вже в другому класі Даринка вчить атоми і молекули. Але ці знання значно легше засвоюються завдяки тому, що у неї було завдання виліпити молекулу кисню та молекулу водню з пластиліну.

image.png

Як бачите у Даринки молекула водню складається з двох атомів Гідрогену, а молекула кисню складається з двох атомів Оксигену. Я таке вчила у 8-му класі!

Дуже цікавими є уроки з вивчення навколишнього світу. Наприклад, вивчаючи тему кругообігу води в природі, діти мали цікавий практичний експеримент. Їм потрібно було набрати гарячої води у пляшку, закрити її і поставити у прохолодне місце. В результаті вони побачили ось таке:

image.png

Так діти наочно ознайомилися з процесами випаровування води та її конденсації, зрозуміли як утворюється дощ.

Закріпили діти ці знання завдяки творчому завданню. Їм потрібно було виліпити з пластиліну крапельку та посипати її пшоном. У Даринки вийшла ось така крапелька:

image.png

Думаю ніяка наука не дається легко, але мене тішить, що попри всі складнощі, дитині цікаво вчитися. Поки їй буде цікаво, доти буде результат від навчання.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63897.91
ETH 3131.06
USDT 1.00
SBD 3.87