06.08.2024 | Щоденник

in Ukraine on Steem19 days ago (edited)

Усі привіт!!!

Знову пропав на пару днів, нічого з цим не зроблю. Робота, інколи навчання, деколи і вартує почитати, та також до психолога сходити або онлайн поспілкуватись ( можливо багато хто проходить терапію, а я власне після розлучення). Тож спроба номер 50 почати свою соціалізацію не тільки офлайн а також онлайн!!!

Спілкуюсь Я рідко з кимось, і це викликає багато проблем для мене, у плані і роботи і нових знайомств. А після розлучення можете собі тільки уявити якою замкнутою банкою Я став.

Та все ж декілька друзів у мене є, і ми спілкуємось на різні теми. Ось декілька тижнів тому мені порадили почитати книгу, хороший мій друг ще зі школи, а проводили ми час доволі весело. У нас був гурт і це дійсно було класно, та сьогодні не про це. Порадив він мені книгу під назвою "Діанетика: сучасна наука про розум". По суті це більше філософія, яка вкладена у таку релігійну течію як Саєнтологія.

Цікава філософія, і має цікаві речі при нагоді мабуть напишу більше, але читати почав лише недавно, і поки мало що можу правильно пояснити.

Усім спокійної ночі!!!


TapSwap referal (Click here and join)

Sort:  
 18 days ago 

Привіт.
А що то за посіпака?

Який посіпака??? Ви про кого??)))

 18 days ago 

Ось цей

image.png

Ааа, це тапалка така, це посилання реферальне моє!!!
У телеграм TapSwap називається.
Там натискаєш по екрану і отримуєш спеціальні койни, які чисто теоретично можна було б поміняти в найближчому майбутньому на бріжах)
Але цей функціонал ще розроблять.

 17 days ago 

Заходячи почитати допис найменше сподівався побачити тут посилання з рефералкою ТапСвап 😄

Спершу вагався чи залишати, але подумав, що не завадить набрати пару рефералів при нагоді)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64167.02
ETH 2769.14
USDT 1.00
SBD 2.67