Слухаєте християнські пісні?

in Ukraine on Steemlast month

Вчора якось мені в спогадах вигулькнув "Кабельник" у виконанні Джима Керрі. Фільм який так і не було переглянуто - колись лише початок. Там до одного чоловіка приходить майстер, щоб налаштувати кабельне телебачення, а потім поступово починає влазити в його життя. Давно це було, тож захотілось освіжити трейлером, на ньому все й закінчилось, але здибався стендап молодого Джима в українській озвучці, подекуди адаптований під нашу культуру. Глянувши його майже весь, частково у фоні, було згадано про християнські пісні, що дуже вже позитивні люди їх співають. Трохи посміявшись, виявилось, що мені траплялось навіть онлайн радіо із ними, яке тоді може годинку поцвіркотало. Думаю, спробую ще разок. Послухавши декілька пісень, виявилось, що вони нормальні, навіть нічогенькі. В певному розумінні можуть бути корисні та цілющі, бо мають позитивний заряд та наповнення. Це у порівнянні із тим, що зараз крутять серед популярної музики українського сегменту.

Одна із радірефіру (кефіру чи етеру), знайдена на просторах YouTube. Запальна і драйвова, ніби є трохи щось в стилі рок, але й не дуже в тому розбираюсь.

Ця теж така нічого.


З третьої хвилини...

Я ДИТЯ БОГІВ

А це вже з Індії

Sort:  
 last month 

Я таке не слухаю.
Мені більше подобається наприклад Арія - Іскушеніє. Та російські пісні зараз не можна слухати.

А от в твою колекцію можна додати ось цю. Українською.

 last month 

НІ! 😄☀️

 last month 

Все чого я від тебе добилася за два дні. Це одні - ні. Скучний ти. Піду від тебе.

 last month 

Дякую за новий досвід ))

 last month 

Якийсь ти ще й не щирий.

image.png
CONGRATULATIONS!!
This post has been upvoted - Steem's Angels with @steemcurator09/ Curated by: @weisser-rabe

Music always works...!

 last month 

I radiate unconditional love for all of existence ☀️💜
Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64308.31
ETH 2810.43
USDT 1.00
SBD 2.65