You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №38

in Ukraine on Steem7 days ago

Виявляється є глобальніша ініціатива, про яку сьогодні випадково вдалось дізнатись, саме завдяки розділу згадування на steemworld. Якщо тут нічого не сказано про якість коментарів, а лише перевищення технічних 120 символів, то там деяку діяльність, як мою, вважають абьюзом системи. Тож виявилось, що booming vote був отриманий випадково, бо мета в мене інша, тобто в цій активності не за винагородою.

Щодо локальнрої ініціативи в українській спільноті. Прошу мене виключити до кінця року із числа нарахування призових за активність (дописи та коментарі) тільки в заохочувальній програмі "Призи за активність". Дякую!

Sort:  
 5 days ago 

Прошу мене виключити до кінця року із числа нарахування призових за активність

Як бажаєте. Але я зізнаюся вам, я не зрозумів чому ви хочете щоб ва виключили з конкурсу. Я не маю нічого спільного з глобальнішою ініціативою, лише користуюся їхнім рейтингом.

 4 days ago 

не зрозумів чому ви хочете, вас виключили із числа нарахування призових за активнітсь

Є в тому потреба особливого характеру. Дякую ☀️

 7 days ago 

Щось я не зрозумів, що сталося. Аде зайшов почитати, звідкіля в мене один прийшов )) Точніше я побачив від кого, але не зрозумів чому. А тут якийсь бунт зріє, що булінг почався?

 6 days ago (edited)

Справедливий перерозподіл одних другим.))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54554.44
ETH 2294.74
USDT 1.00
SBD 2.31