You are viewing a single comment's thread from:

RE: Неочікуване розчарування/unexpected disappointment

in Ukraine on Steem4 months ago

Скільки середьновічних дворів довелось вам відвідати? Чи всі тротуари міста дослідили?
А карта показує що до Автовокзалу там більше 1км, то що це за диверсія, бо вже москалячі фейки ходять, що в Полтаві майже хліба нема))

Sort:  

Я бачила доволі багато палаців, в тому числі і середньовічних. Так, я Полтаву знаю з дитинства, адже я сама з полтавського регіону. Можливо, відстань і більша, я в карти не дивилася, адже і без них добре знаю місцевість. За російські фейки нічого не можу сказати, адже на відмінну від Вас не захоплююсь читанням ворожих джерел.

 4 months ago 

Ввожу в пошук "середьновічні палаци", тип результату "картинки". Дивлюся. Тепер теж відповідаю, що мені доводилось бачити багато палаців, в тому числі середньовічних (мали б проскакувати). І думаю, до чого вони тут згадуються.


Щодо фейків, є подкаст "Русскій фейк, іді ...", де спеціально обучені люди їх спростовують. Тож це якраз співпало - публікація Вашого допису та новини у медіа про Полтаву за 25 лютого.


Із Шишаками одна весела асоціація - шишоки. Шоу "Розміши коміка". Посилання на вирізку у ТікТок =>
https://www.tiktok.com/@smih_do_sliz/video/7139134849411075333

Почитайте про сцецифіку побудови палацової системи доби Середньовіччя, тоді питань не буде. Я культуролог, і знаю про що говорю, коли згадую якийсь із артефактів культури . А що до ваших вкидів, то мені смішно, адже таких звинувачень мені ще не прилітало. Думайте що хочете, я оправдовуватись і щось доводити не буду, адже не бачу сенсу вести розмову про цю дурницю, яку ви тут написали.
P.S. про розсміши коміка я знаю, адже ми з Владом знайомі)

 4 months ago (edited)

☀️


який же ви душний

 4 months ago 

Дякую. Перепрошую за завдані незручності. 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03