Рубрика «Handmade»34-й випуск 2023р "ремесло My Little Pony"

in Ukraine on Steem9 months ago (edited)

Привіт друзі, мені приємно вітати вас і бажати вам гарного дня і благословення у вашому житті.


IMG_20230927_171926_033.webp

У моїй країні під час свят дуже прийнято давати дітям пакет цукерок.

Моя дитина любить «мій маленький поні», тож я зробив їй вечірку з її улюбленим персонажем.

Я використовував фіолетовий і рожевий пінопласт, кольорові олівці та клей.


20230927_162849.jpg

Я зробив воронку з матеріалу, я приклеїв два білих кола, які будуть його очима, і олівцем я зробив його риси.

Помістіть два чорних кола, а потім інші білі, щоб зробити очі яскравішими.

Я зробив зачіску з паперу і поставив паперові квіти.


20230927_165028.jpg

Моя дочка була закохана і задоволена цим ремеслом.

Дякуємо за можливість показати цього милого персонажа, зробленого вручну з великою любов'ю.

Хороший день!

Запрошую друзів до участі @metti @anvasim y @carmari

Усі фотографії є ​​моєю власністю та зроблені моїм мобільним телефоном Honor S8

Sort:  
 9 months ago 

Logopit_1673449593323.png

Me encanta tú manualidad amiga, me imagino a mi peque enamorada, te quedó bello 💕. Gracias por la invitación amiga. Tecdeseo muchos éxitos 🙌. Feliz dia.

Muchisimas gracias!! A ella le encantó, estaba feliz.

Amiga muy bella y creativa quedó tu manualidad, tu niña debió sentirse muy felíz 🥰. Ahora yo quiero uno 🤭😄.

Te quedó hermoso amiga me encanta éxitos feliz noche.

Hola @quiaratiby me alegra que te guste, viniendo de ti que eres una super maestra de las cosas lindas hechas a mano, es un halago.
Muchisimas gracias 🌻

Fue un placer visitarte amiga y ver tu creación hermosa todo que se hace con amor tiene valor especial un abrazo saludos y bendiciones.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64136.76
ETH 3522.23
USDT 1.00
SBD 2.57