"My photo memories" contest ||| Конкурс "Мої фотоспогади" 📷. My history

in Ukraine on Steem7 months ago (edited)

Доброго дня, читачі.
Перше, що хочу зробити, то подякувати за такий чудовий конкурс, який змусив заглибитись у яскраві та приємні спогади.
Відкривши архів, натрапила на фотографії, які повертають мене у 2 січня 2015 року, Крим, чудова погода, світить сонечко, +7°С і навіть є ті, хто після кількох "по 50 грамів" купаються. Містечко Новий Світ в Криму залишило в моїй пам'яті дуже яскраві спогади, неймовірні краєвиди неможливо забути.
Як шкода, що на даний час мрія відпочинку на рідній землі залишається тільки мрією. Зігрівають тількі ті теплі спогади, які назавжди залишаться зі мною.

2015-01-02-260.jpg

Ну і за вимогами конкурсу ( через що я корегую свій початкой піст), знайшла ще й фото 29 грудня 2019 року. Це найяскравіша поїздка в моєму житті на той час. Польске містечко Криніца Здруй залишило відбиток в моєму серці. Ніколи не була в Карпатах, тому порівняти немає з чим. Хоча, мабудь, і порівнювати недоречно, бо кожен куточок світу має свою оригінальність і красу.

IMG_20191229_124504.jpg

Нажаль до катання на лижах ми не дійшли. Після зупинки на проміжній горі та покупки "транспортного засобу" відчули себе дітьми. Авжеж і зігріваючий глінтвейн на то вплинув 😁😁
30 грудня 2019 року

IMG_20191230_115004.jpg

Після кількагодинних покатушек, 31 грудня ми прокинулись з відчуттям наче нас трактор переїхав і ні про які лижі мова навіть йти не могла. Ледве зібрались до купи, щоб вечерю святкову приготувати 😁😁😁
Але я навіть не шкодую, що на лижі ми не потрапили, бо мені вдалося і на тарілці зробити собі кривду, тому уявляю, що могло б бути з лижами

Як добре, що ми живемо в ті часи, коли яскраві, смішні, милі моменти ми можемо зберегти на фото, щоб мати змогу через багато років переглянути і більш глибоко зануритись у ті пережиті емоці.

Sort:  
 7 months ago 

Я радий, що ви так швидко взяли участь)). Але маленьке уточнення: я трохи не те описував у правилах. Дата має бути така, що й зараз, наприклад сьогодні 30 січня, ви знаходите фото у своєму архіві, за 30 січня 2022 року чи 2014 року, які є. І можуть бути невеличке посування вбік - це може бути і 25 січня, 3 лютого. Може це було важко зрозуміти, але я чітко написав, що якщо зараз зима, то жодних літніх фотографій. Це на майбутнє)

 7 months ago 

Ну і вочевидь ви похапцем читали умови, бо кількість слів також менша, ніж зазначено.

 7 months ago (edited)

Ви пробачте, але це просто жесть.
На яких підставах ви знаходилися в Криму в ці дати 2015 року? Як туди потрапили? Незаконно? Через територію України чи росії? З якою метою?
Окупація Криму росією почалась 20 лютого 2014 року, якщо ви не знали. Хотілося б почути пояснення (окрім як ви апологетка какой разніци).
@yetaras просимо поки не зараховувати конкурсантку до участі в конкурсі. Пані схожа на росіянку, яка маскується під українку. Наприклад, її пост — це переклад з російської:

( через що я корегую свій початкой піст)

Ну і це перебування в Криму у 2015 році викликає масу питань, і хотіли б почути вашу відповідь. Жити там (і перебувати в окупації) ви не могли, бо написали в інших постах, що ви начебто із Херсону...

Але Крим це Україна і я проживаючи в Херсоні спокійно їхала в Крим до батьків свого на той час чоловіка. Не розумію обурення!

 7 months ago 

Обурення викликано тим, що це окупована у 2014 році територія України ворожою державою, яка веде проти нас війну на знищення, вбиваючи за мовною і національною приналежністю і в'їзд туди був заборонений законами України. Ну і обурення модератора викликало не те, що ви корегували свій пост, а те, що ви неправильно написали слово "пост" і навіть зараз ви цього не помітили, що свідчить про те, що ви не розмовляєте українською мовою, а швидше за все скористалися перекладачем.

В'їзд до Криму з території України ніколи не був заборонений законами України, бо це територія хоч і окупована, але українська. Я в Херсоні прожила все життя і спілкувалась російською, і, можливо, якби скористалась перекладачем, то і написала б без помилок!

 7 months ago 

Я не буду вас звинувачувати вас в тому, чого не знаю, лиш хочу зауважити, що слово "пост" в російській мові "означає" і піст (духовну практику у християнстві, що передбачає, зокрема, утримання від певної їжі на якийсь час) і власне пост як статтю, публікацію чи допис. Ви написали буквально "через що я корегую свій початкой піст", що наводить на думку, що це користувалися перекладачем і просто проґавили, бо людина, що спілкується українською, ніколи не скаже піст про статтю. Хоча це дивно, бо описка в слові "початкой" все ж наводить, що писали ви самі, просто погано знаєте мову, що безумовно, не є злочином. Як і не був злочином в'їзд на територію Криму з території України до повномасштабного вторгнення, це я вчора погано розібрався у питання. Але моральна сторона питання залишається відкритою, ви ж розумієте, бо людей тригерить від згадки про Крим, ще здійснену таким безтурботним тоном. Ви ж розумієте, що багато з українців втратили рідних та близьких на цій війні, розв'язаній Росією, і сподіваюся, що ви жодним не виправдовуєте це вторгнення на територію незалежною ї держави, прикриваючись жалюгідними виправдання про нацистів і захистом російськомовного населення, яке його абсолютно не потребує. Це україномовні постійно стикаються з неприкритою агресією, шовінізмом та постійними насмішками в тому, що вони говорять українською. Принаймні так було до повномасштабного вторгнення. Зараз ситуація, звісно, змінилася, багато людей принципово перейшли на українську і я вітаю це їхнє рішення і ніколи не дорікаю їм за помилки у мовленні та на письмі, бо їм потрібна підтримка і захист. Саме їм, а не тим, хто досі продовжує використовувати мову ворога. Тому якщо ваш пост не буде обрано, то це лише через моє рішення, як людини яка проводить конкурс і визначає переможців відповідно до свого бачення відповідності зазначеним умовам.

Про Крим я згадую з великою ностальгією і вірю в те, що Україна поверне всі свої території. А помилки, тому що пости пишу вперше і, як Ви кажете, принципово перейшла на українську мову!

 7 months ago 

Не розумієте обурення?! А зараз Вам ок їхати в Крим було б? Нічого ж не змінилось, Крим і далі Україна.
Ви там розплачувалися російськими рублями, чи скажете, що ні? Так, люди їздили: владнати справи, забрати звідти речі і евакуюватися, провідати старих батьків і діда/бабу. Але ви написали так, ніби ловили кайф від життя і відпочивали: "дуже яскраві спогади" були у вас. Від чоловічків у зеленій формі чи триколорів? Цікаво просто... Дуже цікаво.
Хоч радує, що Ви не з території рф заїжджали.
Наш сумнів, чи є ви українкою, обґрунтований, бо, наголошую, я вперше чую, що українці їхали туди, на окуповані території, ВІДПОЧИВАТИ і радіти життю.

І писати це в українській спільноті, де всіх тригерить від війни і окупації... Ну так собі. Емпатії у Вас не дуже є.

Звісно, @yetaras має право прийняти допис на конкурс, раз Ви його дописали і покращили – приймаємо на віру Ваше слово, що Ви з України, а не з ворожої нам держави. Але осад через такі безвідповідальні дії в стилі "какой разніци" є.

Я була заміжня за хлопцем з Криму, в нього там жили батьки, тому чому я не можу пересуватись по рідній державі вільно через те, що якісь нелюди окупували її. Так приїхала до родини на свята, в чому тут злочин, що я цьому радію? В чому злочин, що я має яскраві спогади саме про наш Крим? Мати моя до цього часу залишається в Херсоні і я мрію повернутись додому, і я так само ненавиджу тих, хто зруйнував моє звичне життя. Тому Ви мене дуже ображаєте, коли безпідставно звинувачуєте в таких речах!!!

 7 months ago 

Ну але ж там обмінювали гривні на валюту окупантів, і сплачували в їхній бюджет, нє? Шкода, що ви не розумієте, що в цьому поганого, дуже шкода.
Ми вам не чинитимемо перешкод писати в нашій спільноті, але не пишіть хоча б тих речей, які тригерять людей (як із Кримом). Майте хоч трохи емпатії. Гарного дня.

Перед тим як писати такі гучні звинувачення треба думати! Я не користуюсь перекладачем, а чого корегувала пост, то прочитайте коментар, що перший пост не відповідав вимогам!

 7 months ago 

Вперше бачу рядки про Крим, бо початковий текст не такий був((. Він взагалі кардинально переписаний. Звісно, що до повних пояснень стосовно Криму ніякої участі в конкурсі бути не може. Ну і загалом пані ніяк не може вловити суті конкурсу, навіть повністю його переписавши, так що тут таке.

Але в чому я не вловила суті? Переписала, бо вказано було на мої помилки. Фото січня 2014 і фото кінця грудня 2019, мої спогади та емоції...невже невелике відхилення від часових рамок є грубим порушенням?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58047.91
ETH 2348.61
USDT 1.00
SBD 2.37